- Katılım
- 16 Haziran 2026
- Mesajlar
- 3
- Reaksiyon skoru
- 0
- Bütçe
- 3000
klavye tkl veya 75 lik olsa sevinirim mousepad dandik kalitesiz olmasın yeter
65 olurmuklavye tkl veya 75 lik olsa sevinirim mousepad dandik kalitesiz olmasın yeter
Ne onercen65 olurmu
rk65 phantom bakabilirsin aktif kulanıyorumMousepad
Ne onercen
Bu tip çok sevmiyom reddragon nasilrk65 phantom bakabilirsin aktif kulanıyorum
FN tuslari olsa daha mutlu olurum65 olurmu