Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

Bu arada benim dediğim anakart son 1 yılın en düşük fiyatı ve diğer sitelerde en düşük 23.5k mesajı görüpte ankart düşünenler alabilir direkt.
 
La nasıl birr bütçe o bizim dediklerimizi karşılamıyor ki 80-90k yeter mi ?
80-90 benden 60 da alışveriş hakkım var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

beyaz mı olacak sistem
beyaz iyi olur ama siyav beyaz karma da olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende sana katılmaya başladım bir oyun için bu fiyatlara çıkmak mantıklı değil kardeşimizde küçük birine benziyor bütçeyi zorlmasına izin vermeyelim bence
büyük sayılmam 16 yaşındayım, 2 yazdır çalıştım bayağı pederin yanında finalde bunu hak etmek için.
 
Merhaba, yeni sistem toplayacağım. Parçaları seçtim. Çoğunlukla oyun amaçlı olacak ama yapay zeka için Nvidia kart olmalı çünkü ChatGPT falan kullanıyorum Nvidia yapay zekada daha iyi diye duyuyorum. Bilgi eksiklerim olabilir yardım bekliyorum.

İşlemci : AMD 7900X
Yapay zeka kullanım performansım artsın diye x3d yerine saf kas gücü seçtim.

Anakart : GB x870e aero x3d
Tasarımı çok güzel ve 9000mhz destekliymiş iyi oc yaparım herhalde bunda. X870 olması da darboğaz riskini kaldırırmış. Ama anakart için biraz pahalı gibi belki f/p önerileriniz olur.

Ram: 2x16 corsair 1,35V
Bunlar sanırım yeter, tasarımı da hoş.

Ekran Kartı : 16 GB 5060 TI Nvidia RTX Geforce MSI

Darboğaz olmayacağını düşünüyorum işlemcimle birbirlerini doyururlar sanırım oyunlarda.

Kingston 1tb
iyi fiyat hızlı oyun yükler diye düşündüm.

Sıvı Soğutma: 360mm NZXT Kraken Plus

NZXT herkes övüyor diye ekledim. İşlermcim en fazla 60-65 derece güçte olsun istiyorum.

PSU: Gigabyte 1000watt platinyum ömürlük
almışken ömürlük olsun dedim ilerde 5070 ti, 5080 geçersek kullanırız.

Kasa konusunda kararsız kaldım önerilere açığım, beyaz veya gri olsa iyi olur.

Monitör : OIed çılgınlığınak atılmak isterim. Samsung Oled G6

Hem rekabetçi hem de tek kişilik için bence kafi.

Önerilerinize göre bütçeyi kısabilirsek biraz monitörü 4k yapabilirim veya işlemciyi 7950 yapabilirim, ramler 64 falan akarım. Sizdeyiz, teşekkürler
Kanka yanlış anlamazsan son zamanlarda gördüğüm en dengesiz bullshit diyebileceğim bir sistem olmuş. Chat gpt kullanmak için 10 yıl önceki işlemcide iş görüyor.
Bütçeni tam bilmiyorum ama şunları yap
- İşlemci 7800x3D veya 9800x3D

- Anakart https://www.amazon.com.tr/dp/B0BSLKWC3R?tag=akakcetr-21&linkCode=ogi&th=1&psc=1&psc=1 veya https://www.sinerji.gen.tr/gigabyte...-anakart-p-55476?utm_campaign=akakce&v=1.54.4

- Ramlere bişey diyemiyorum çok pahalı zaten ortalık ama bir seçeneğim daha olsun dersen 2x24 GB bu modül https://www.gaming.gen.tr/urun/9149...ud80-60a300j-2-yil-birebir-degisim-garantili/

- En büyük falso zaten ekran kartı. 34k 5060Ti'a vermek suç falan olabilir. Beyaz ekran kartı istiyorsan https://www.akakce.com/ekran-karti/...6gd-256-bit-gddr7-16-gb-fiyati,903225009.html ama parasına değer mi emin değilim.

- Sıvı soğutman çok pahalı geldi ekranı özellikle istemiyorsan https://www.akakce.com/islemci-sogu...-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,1084674267.html

- PSU https://www.akakce.com/power-supply...pa-0g2bw-eu-gen5-1000-w-fiyati,881025677.html

- Kasa olarak ben beğeniyorum bu modeli https://www.akakce.com/bilgisayar-k...eyaz-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1231457454.html

‼️ Bütçen yetmiyorsa sistemi siyah toplayarak tasarruf edebilirsin özellikle ram ve ekran kartı maliyeti azalır. Anakarttan da kısabilirsin. Ekstra bir sorun varsa sorabilirsin. Diğer arkadaşların yazdıklarını okuyamadım çok fazla mesaj vardı o yüzden konuya tam hakim değilim.
 
80-90 benden 60 da alışveriş hakkım var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


beyaz iyi olur ama siyav beyaz karma da olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


büyük sayılmam 16 yaşındayım, 2 yazdır çalıştım bayağı pederin yanında finalde bunu hak etmek için.
Kardeşim ben sana tavsiyem benim yaş da 26 oyuna bu kadar bağlı kalma sonrasında ne diyeceğimi anlarsın biraz daha farklı bir şekilde bütçeni değerlendirebilirsin. Toplamda 90k senin için yeterli olur tüm parçların için.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kanka yanlış anlamazsan son zamanlarda gördüğüm en dengesiz bullshit diyebileceğim bir sistem olmuş. Chat gpt kullanmak için 10 yıl önceki işlemcide iş görüyor.
Bütçeni tam bilmiyorum ama şunları yap
- İşlemci 7800x3D veya 9800x3D

- Anakart https://www.amazon.com.tr/dp/B0BSLKWC3R?tag=akakcetr-21&linkCode=ogi&th=1&psc=1&psc=1 veya https://www.sinerji.gen.tr/gigabyte...-anakart-p-55476?utm_campaign=akakce&v=1.54.4

- Ramlere bişey diyemiyorum çok pahalı zaten ortalık ama bir seçeneğim daha olsun dersen 2x24 GB bu modül https://www.gaming.gen.tr/urun/9149...ud80-60a300j-2-yil-birebir-degisim-garantili/

- En büyük falso zaten ekran kartı. 34k 5060Ti'a vermek suç falan olabilir. Beyaz ekran kartı istiyorsan https://www.akakce.com/ekran-karti/...6gd-256-bit-gddr7-16-gb-fiyati,903225009.html ama parasına değer mi emin değilim.

- Sıvı soğutman çok pahalı geldi ekranı özellikle istemiyorsan https://www.akakce.com/islemci-sogu...-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,1084674267.html

- PSU https://www.akakce.com/power-supply...pa-0g2bw-eu-gen5-1000-w-fiyati,881025677.html

- Kasa olarak ben beğeniyorum bu modeli https://www.akakce.com/bilgisayar-k...eyaz-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1231457454.html

‼️ Bütçen yetmiyorsa sistemi siyah toplayarak tasarruf edebilirsin özellikle ram ve ekran kartı maliyeti azalır. Anakarttan da kısabilirsin. Ekstra bir sorun varsa sorabilirsin. Diğer arkadaşların yazdıklarını okuyamadım çok fazla mesaj vardı o yüzden konuya tam hakim değilim.
Tamda benim bahsettiğim ve en dengeli sistem bu sadece ekran kartı için amacın sadece oyu ise 9070xt seçilebilir o kadar adam tertemiz sistem toplamış sana.
 
Kanka yanlış anlamazsan son zamanlarda gördüğüm en dengesiz bullshit diyebileceğim bir sistem olmuş. Chat gpt kullanmak için 10 yıl önceki işlemcide iş görüyor.
Bütçeni tam bilmiyorum ama şunları yap
- İşlemci 7800x3D veya 9800x3D

- Anakart https://www.amazon.com.tr/dp/B0BSLKWC3R?tag=akakcetr-21&linkCode=ogi&th=1&psc=1&psc=1 veya https://www.sinerji.gen.tr/gigabyte...-anakart-p-55476?utm_campaign=akakce&v=1.54.4

- Ramlere bişey diyemiyorum çok pahalı zaten ortalık ama bir seçeneğim daha olsun dersen 2x24 GB bu modül https://www.gaming.gen.tr/urun/9149...ud80-60a300j-2-yil-birebir-degisim-garantili/

- En büyük falso zaten ekran kartı. 34k 5060Ti'a vermek suç falan olabilir. Beyaz ekran kartı istiyorsan https://www.akakce.com/ekran-karti/...6gd-256-bit-gddr7-16-gb-fiyati,903225009.html ama parasına değer mi emin değilim.

- Sıvı soğutman çok pahalı geldi ekranı özellikle istemiyorsan https://www.akakce.com/islemci-sogu...-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,1084674267.html

- PSU https://www.akakce.com/power-supply...pa-0g2bw-eu-gen5-1000-w-fiyati,881025677.html

- Kasa olarak ben beğeniyorum bu modeli https://www.akakce.com/bilgisayar-k...eyaz-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1231457454.html

‼️ Bütçen yetmiyorsa sistemi siyah toplayarak tasarruf edebilirsin özellikle ram ve ekran kartı maliyeti azalır. Anakarttan da kısabilirsin. Ekstra bir sorun varsa sorabilirsin. Diğer arkadaşların yazdıklarını okuyamadım çok fazla mesaj vardı o yüzden konuya tam hakim değilim.
teşekkürler hocam buna bakarak da güncellemeler yapacağım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kardeşim ben sana tavsiyem benim yaş da 26 oyuna bu kadar bağlı kalma sonrasında ne diyeceğimi anlarsın biraz daha farklı bir şekilde bütçeni değerlendirebilirsin. Toplamda 90k senin için yeterli olur tüm parçların için.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Tamda benim bahsettiğim ve en dengeli sistem bu sadece ekran kartı için amacın sadece oyu ise 9070xt seçilebilir o kadar adam tertemiz sistem toplamış sana.
abi yıllardır iyi setup istiyorum, önce giriş seviye oyun bilgisayarı için iyi lise kazanma şartı koydular ve aldılar sonra da 2 yaz onunla çalışıp hak ederek iyi sistem almamı istedi babam. Para ondan çıkacak haliyle doğrudan benden değil. O yüzden iyi bir şey istiyorum ayrıca mühendislik okumak istiyorum elimde iyi bilgisayar olsun istiyorum o yüzden
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kardeşim ben sana tavsiyem benim yaş da 26 oyuna bu kadar bağlı kalma sonrasında ne diyeceğimi anlarsın biraz daha farklı bir şekilde bütçeni değerlendirebilirsin. Toplamda 90k senin için yeterli olur tüm parçların için.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Tamda benim bahsettiğim ve en dengeli sistem bu sadece ekran kartı için amacın sadece oyu ise 9070xt seçilebilir o kadar adam tertemiz sistem toplamış sana.
amaazondan alabildiğim her şeyini sepetledim o abinin yazdığı sistemin. sadece ekran kartı ve kasayı bekletcem siz 9070xt de dediğiniz için.
 
dostum kusura bakma ama ismini progamer06 yapmak için konuya biraz fazla uzak gibisin.

başta arkadaşlar anlamamış ondan sana sormuşlar fakat zaten yazdıklarını okuyan birisi ai konusundan ne kadar uzak olduğunu anlayabilirdi.
tarayıcıdan ya da fark etmez kendi bilgisayarında uygulama olarak bile kullansan gemini veya chatgpt fark etmez bunlar senin bilgisayarının gücünü kullanmıyor.

nvidia yapay zeka konusunda iyi denilen şey de oyunlarda veya render vs işlerinde kendi yapay zekası ile boşlukları dolduruyor gibi düşün. hızlandırıyor ya da renklendiriyor gibi düşün, kalitesini arttırıyor gibi düşün (bilmeyene anlatmak)

bir de ben mi kaçırdım yoksa bu arkadaş 4k oyun mu oynayacak? herkes 4k monitör istiyor diye ona göre işlemci ekran kartı falan önermiş de birazdan cs oynuyorum valo oynuyorum diyebilir yani.
dostum sen ne oynuyorsun oyun olarak onu da söyleseydin keşke
 
dostum kusura bakma ama ismini progamer06 yapmak için konuya biraz fazla uzak gibisin.

başta arkadaşlar anlamamış ondan sana sormuşlar fakat zaten yazdıklarını okuyan birisi ai konusundan ne kadar uzak olduğunu anlayabilirdi.
tarayıcıdan ya da fark etmez kendi bilgisayarında uygulama olarak bile kullansan gemini veya chatgpt fark etmez bunlar senin bilgisayarının gücünü kullanmıyor.

nvidia yapay zeka konusunda iyi denilen şey de oyunlarda veya render vs işlerinde kendi yapay zekası ile boşlukları dolduruyor gibi düşün. hızlandırıyor ya da renklendiriyor gibi düşün, kalitesini arttırıyor gibi düşün (bilmeyene anlatmak)

bir de ben mi kaçırdım yoksa bu arkadaş 4k oyun mu oynayacak? herkes 4k monitör istiyor diye ona göre işlemci ekran kartı falan önermiş de birazdan cs oynuyorum valo oynuyorum diyebilir yani.
dostum sen ne oynuyorsun oyun olarak onu da söyleseydin keşke
AI konusu bahsedildi ben daha fazla detayda indim ondan dolayı da vaz geçti ekran kartı konusunda da bütçe den kısılması için 9070xt önerdim zaten.
 
dostum kusura bakma ama ismini progamer06 yapmak için konuya biraz fazla uzak gibisin.

başta arkadaşlar anlamamış ondan sana sormuşlar fakat zaten yazdıklarını okuyan birisi ai konusundan ne kadar uzak olduğunu anlayabilirdi.
tarayıcıdan ya da fark etmez kendi bilgisayarında uygulama olarak bile kullansan gemini veya chatgpt fark etmez bunlar senin bilgisayarının gücünü kullanmıyor.

nvidia yapay zeka konusunda iyi denilen şey de oyunlarda veya render vs işlerinde kendi yapay zekası ile boşlukları dolduruyor gibi düşün. hızlandırıyor ya da renklendiriyor gibi düşün, kalitesini arttırıyor gibi düşün (bilmeyene anlatmak)

bir de ben mi kaçırdım yoksa bu arkadaş 4k oyun mu oynayacak? herkes 4k monitör istiyor diye ona göre işlemci ekran kartı falan önermiş de birazdan cs oynuyorum valo oynuyorum diyebilir yani.
dostum sen ne oynuyorsun oyun olarak onu da söyleseydin keşke
Sağ olun bilgiler için, siz anlattıkça öğreniyorum.
AAA oyun da oynuyorum rekabetçi de oynuyorum. Mesaj arasında belirtmiştim ama doldu tabii başlık
 
Sağ olun bilgiler için, siz anlattıkça öğreniyorum.
AAA oyun da oynuyorum rekabetçi de oynuyorum. Mesaj arasında belirtmiştim ama doldu tabii başlık
Sistem senin için az çok tamamlandı o şekilde sistemi tamamlayabilirsin.
 
Sistem senin için az çok tamamlandı o şekilde sistemi tamamlayabilirsin.
Sistemin son hali sepet:
Arctic Liquid Freezer III Pro 360 ARGB
9070 xt
9700x/9800x3d (son fiyata göre bakacağım)
msi x870 edge ti
NZXT C1000 White Gold
2x16 corsair 6000mhz ramler
kingston 1tb ssd

kasayı bekletiyorum iyice bakacağım en güzelini bulmaya.
Monitör de samsung oled g6 500hz alacağım fiyatı çok düşmüş 2k 500hz, 4k yı saldım fiyatları çok geldi. yanına da ucuz bir 2. el 1080p alacağım. sağ olun tekrardan
 
Sistemin son hali sepet:
Arctic Liquid Freezer III Pro 360 ARGB
9070 xt
9700x/9800x3d (son fiyata göre bakacağım)
msi x870 edge ti
NZXT C1000 White Gold
2x16 corsair 6000mhz ramler
kingston 1tb ssd

kasayı bekletiyorum iyice bakacağım en güzelini bulmaya.
Monitör de samsung oled g6 500hz alacağım fiyatı çok düşmüş 2k 500hz, 4k yı saldım fiyatları çok geldi. yanına da ucuz bir 2. el 1080p alacağım. sağ olun tekrardan
Tertemiz bu kadar işte toplamda ne kadar bir fiyat oldu.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top