Merhabalar az önce oled siparişim geldi kurdum ve çalıştırdım ölü piksel ve ghosting sorunu yok ancak ayarlar sekmesine girdiğimde aşşağıdaki gibi leke çıkıyor bu nedir bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi (sadece ayarlar kısmında win görev çubuğuna tıklayınca ekran rengi değişiyor ve leke çıkıyor çubuğa tekrar tıklayınca düzeliyor onun dışında her yerde normal)