Yeni OLED Aldım Ekranda Büyük Leke Var Bu Nedir

Murdoc

80+
Katılım
30 Mayıs 2026
Mesajlar
41
Reaksiyon skoru
6
Merhabalar az önce oled siparişim geldi kurdum ve çalıştırdım ölü piksel ve ghosting sorunu yok ancak ayarlar sekmesine girdiğimde aşşağıdaki gibi leke çıkıyor bu nedir bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi (sadece ayarlar kısmında win görev çubuğuna tıklayınca ekran rengi değişiyor ve leke çıkıyor çubuğa tekrar tıklayınca düzeliyor onun dışında her yerde normal)

GIGABYTE MO27Q3 26,5" QD-OLED Gaming Monitor

 

Ekler

  • WhatsApp Image 2026-06-24 at 16.43.53.webp
    WhatsApp Image 2026-06-24 at 16.43.53.webp
    123.4 KB · Hit: 73
  • WhatsApp Image 2026-06-24 at 16.43.45.webp
    WhatsApp Image 2026-06-24 at 16.43.45.webp
    127.8 KB · Hit: 72
hem monitör üstünden hem de windows üstünden hdr açmışsın sanırım
 
Hocam windowsta hdr kapalıydı açınca leke kayboldu ama ne olduğu önemli ona göre iade edeceğim bi bilginiz var mı
 
Hocam windowsta hdr kapalıydı açınca leke kayboldu ama ne olduğu önemli ona göre iade edeceğim bi bilginiz var mı
Monitöre bir test yap renk tonları ile, videolar ve internet siteleri var bunu yapabileceğin. Sadece orada oluyor testlerdeki benzer renklerde sorun yoksa panelden değildir bence.
 
konudan bağımsız oledde ghosting olamaz zaten kral, bit derinliğini 10 bit yap bak geçiyor mu geçmezse başka bir cihazla dene telefon tablet falan bak bakalım orada da var mı
Monitöre bir test yap renk tonları ile, videolar ve internet siteleri var bunu yapabileceğin. Sadece orada oluyor testlerdeki benzer renklerde sorun yoksa panelden değildir bence.
hem monitör üstünden hem de windows üstünden hdr açmışsın sanırım
Farklı bilgisayarda denedim sorun yoktu, aynı bilgisayarda farklı monitör denedim aynı sorun vardı sanırsam ekran kartı sorunlu teşekkürler
 
Geri
Top