🔥İndirim Hot Wheels 5'li Ferrari Araba Seti Jln12 699,99 TL

sen niye üstüne alındın hocam seninle alakası yok :) sahibindende sürekli satış yapanları diyorum. bendede 40-50 araç var. artık çoluk çocuk mağaza çalışanı herkes azıcık bilindik araba oldu mu alıp satmaya çalışıyor işin keyfi kaçtı raflarda kekten araba falan kalıyor. yazdığımın sizinle alakası yok yani aynı şeyleri diyoruz :)
Doğrudur hocam, benim yorumun altına siz öyle yazınca acaba bana mı gibi oldu ona istinaden yazdım, bu işin en olağan çözümü ise karaborsada kimse satın almayıp sadece takas teklif edecek, karaborsacılarda elindekileri satamayınca bu işi yapmayı bırakacak anca böyle olursa bu işin önüne geçilebilir
 
Suyu cikti iyice bu yuzden hotwheels yerine baska markalar da tercih ediyorum. Ah su yurtdisi yasagi gelmeseydi
Hotwheelslar için genel yurtdışı yasağı mı geldi yoksa yurtdışı import sınırından mı bahsediyorsun, yurtdışına gittiğimde birkaç tane değerli model getirmek istiyordum o da yalan olmasın :(
 
Hotwheelslar için genel yurtdışı yasağı mı geldi yoksa yurtdışı import sınırından mı bahsediyorsun, yurtdışına gittiğimde birkaç tane değerli model getirmek istiyordum o da yalan olmasın :(
Aliexpressten vs model arac geliyordu onu duzenlediler artik gelmiyor. Acikca yaninda getirme de ne gibi sorun olur hic bilmiyorum yurt disina hic cikmadim.
 
Karaborsacıların allah belasını versin. Ne mağazalarda ne internette doğru düzgün model bulmak imkansızlaşıyor. Karaborsacılar bir yana mağaza çalışanları bir yana. Koliyi arkada açıp içinde ne var ne yok ayıklayıp rafa fantastikleri diziyolar. Bugün 5li f1 ya da 5li ferrari ya da elle tutulur bir şeyler bulurum umuduyla 10 tane mağaza gezdim. Bulabildiğim en iyi şey tokyo drift 350z falandı o da detaysız kötü bir şey zaten.

Mağazalardan umut kesilince oyuncakçıya gittim rafta yüzlerce fantastik model var kasa arkasında bilinen model arabalar var. Fantastikleri raf fiyatına kasa arkasındakileri en ucuzu 500 liradan satıyor... Timeless icons r34 vardı ona da 5 bin dedi sövdüm çıktım. Mini gt arabalar bile internette satılan fiyatların 2 katıydı.

Koleksiyon yapmayı bitirdiler, hobiyi öldürdüler resmen.
 
Geri
Top