§OWL§
80+
- Katılım
- 24 Ağustos 2024
- Mesajlar
- 43
- Reaksiyon skoru
- 17
Doğrudur hocam, benim yorumun altına siz öyle yazınca acaba bana mı gibi oldu ona istinaden yazdım, bu işin en olağan çözümü ise karaborsada kimse satın almayıp sadece takas teklif edecek, karaborsacılarda elindekileri satamayınca bu işi yapmayı bırakacak anca böyle olursa bu işin önüne geçilebilirsen niye üstüne alındın hocam seninle alakası yoksahibindende sürekli satış yapanları diyorum. bendede 40-50 araç var. artık çoluk çocuk mağaza çalışanı herkes azıcık bilindik araba oldu mu alıp satmaya çalışıyor işin keyfi kaçtı raflarda kekten araba falan kalıyor. yazdığımın sizinle alakası yok yani aynı şeyleri diyoruz
![]()