Yardım Hangi 2k Monitörü Almalıyım?

Mehmett_3

80+
Katılım
28 Ağustos 2021
Mesajlar
28
Reaksiyon skoru
2
Bütçe
9.500
Hikayeli oyun, fifa, cs ve pubg oynacağım, ara sıra dizi film izlemelik 2K monitör arıyorum. Pivot özelliklere ihtiyacım yok ekteki monitör standına sahibim. Bütçem maksimum 10k ama 8K'lık bir monitör(örneğin AOC Q27G42XNE) ile arasında 2K'ya değecek bir fark yoksa o fiyata çıkmak istemem. bir kaç monitöre baktım ama sizin önerilerinize de ihtiyacım var. monitörlerin kronik sorunu olanı var mı ya da hangi monitörler testlerde daha iyi sonuç veriyor tam anlayamıyorum ve aralarından hangisini almam gerektiği konusunda çok kararsızım yeni VA paneller IPS panelden çok daha iyi diyorlar. Aslında biraz da monitör seçerken dikkat edilmesi gerekenler hakkında bilgilenmek istiyorum linklerde belirttiğim gibi gigabyte-m27q2-ice modelinin neden 4K daha pahalı mesela








https://www.trendyol.com/gigabyte/g...Id=106248&itemNumber=1244766211&boutiqueId=61 (7K ile en ucuz monitörümüz)

https://www.incehesap.com/gigabyte-...Dhnu1k8pK6ToKfLTtauQd2amHaEgV6shoCLAcQAvD_BwE (mesela aralarında ne fark var ki arada 4K fark var)
 

Ekler

  • monitör standı.webp
    monitör standı.webp
    72.2 KB · Hit: 16
@Tayfunns hocam genelde sizin önerileriniz üzerinden seçmeye çalıştım ama çok kararsız kaldım yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Eski yanıtlarını okurken gidecem diyordu demek gitmiş. tavsiyeniz için teşekkürler hocam.
 
Tayfun askerde AOC VA olan iyi
Hocam daha çok fps cs ve pubg oynuyorum yine de AOC VA olan mı sizce
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Diğer oyunlara göre cs ve pubg daha çok oynuyorum arkadaşlarımla giriyoruz. Ama bir derece kasma olayımız falan yok. VA fps oyunlarında sorun yaratır mı?
 
Hocam daha çok fps cs ve pubg oynuyorum yine de AOC VA olan mı sizce
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Diğer oyunlara göre cs ve pubg daha çok oynuyorum arkadaşlarımla giriyoruz. Ama bir derece kasma olayımız falan yok. VA fps oyunlarında sorun yaratır mı?
rekabetçi çok kasıyorsan ips al
%60 hikaye-film tarzı %40 fps oynarım dersen, fpste de pek üst ranklarda değilim öylesine oynuyorum dersen va olanı alabilirsin
yoksa q27g42xe falan alabilirsin
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,665
Mesajlar
11,079,659
Üyeler
198,174
Son üye
umutyavyz
Geri
Top