Öneri İlk Defa Monitör Alıcam Önerileriniz Nelerdir

Benimaru

80+
Katılım
25 Haziran 2026
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
3
Bütçe
5000
-böyle 5k bütçem var ilk defa monitör alıcam ne alsam bilemedim genelde valorant oynuyorum onun dışında spiderman 2 ve assasin creed valhalla falan oynuyorum.

-bilgisayarım laptop 3060 vram 6gb bir ekran kartı 16gb ram, intel i7 11800H işlemcim var

-spiderman 2 yüksek ayarlarda akıcı oynuyorum güzel gözüküyo gözüme fpse hiç bakmadım

-valorantta 250-300fps alıyorum zaten monitörü de laptop ekranı küçük olduğu için alıyorum

-bütçeme uygun sorun yaşatmayacak bir monitör arıyorum önerileriniz nelerdir en ufak bilgim yok youtubedan baktım ama hepsi sponsorlu övüyor sadece yorumlarda ise hep sorunlar kronik sorunlar

-minimum 144hz olsun istiyorum açıkçası genel olarak sorun çıkarmayacak bir şey istiyorum
 
Son düzenleme:
böyle 5k bütçem var ilk defa monitör alıcam ne alsam bilemedim genelde valorant oynuyorum onun dışında spiderman 2 ve assasin creed valhalla falan oynuyorum.
bilgisayarım laptop 3060 vram 6gb bir ekran kartı 16gb ram, intel i7 11800H işlemcim var
spiderman 2 yüksek ayarlarda akıcı oynuyorum güzel gözüküyo gözüme fpse hiç bakmadım
valorantta 250-300fps alıyorum zaten monitörü de laptop ekranı küçük olduğu için alıyorum
bütçeme uygun sorun yaşatmayacak bir monitör arıyorum önerileriniz nelerdir en ufak bilgim yok youtubedan baktım ama hepsi sponsorlu övüyor sadece
Msi 27 inç monitör almanı tavsiye ederim
 
anladım o zaman farklı tercihleree bakabilirsiniz
hocam valla youtubedan bakıyorum herkes sadece övüyor sponsorlu olduğundan yorumlara iniyorum kronik sorun falan diyor hep korkuyorum almaya bu konularda bilgin varsa başka önerilerin model marka olarak çok güzel olur
 
cok fps oyunu oynamıyorsan ips monitör tercih et
 
-böyle 5k bütçem var ilk defa monitör alıcam ne alsam bilemedim genelde valorant oynuyorum onun dışında spiderman 2 ve assasin creed valhalla falan oynuyorum.

-bilgisayarım laptop 3060 vram 6gb bir ekran kartı 16gb ram, intel i7 11800H işlemcim var

-spiderman 2 yüksek ayarlarda akıcı oynuyorum güzel gözüküyo gözüme fpse hiç bakmadım

-valorantta 250-300fps alıyorum zaten monitörü de laptop ekranı küçük olduğu için alıyorum

-bütçeme uygun sorun yaşatmayacak bir monitör arıyorum önerileriniz nelerdir en ufak bilgim yok youtubedan baktım ama hepsi sponsorlu övüyor sadece yorumlarda ise hep sorunlar kronik sorunlar

-minimum 144hz olsun istiyorum açıkçası genel olarak sorun çıkarmayacak bir şey istiyorum
samsung g4 al elimde var garantisi bitik
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,655
Mesajlar
11,079,501
Üyeler
198,172
Son üye
esquivom
Geri
Top