Öneri Yeni Hifi Kulaklık Önerisi

MERTSAK

80+
Katılım
27 Ocak 2025
Mesajlar
72
Reaksiyon skoru
17
Bütçe
30000
Elimde Fiio K7 dac+amp ve HIFIMAN Sundara kulaklığım var. Gayet memnunum ancak yükseltme yapmak istesem hangi kulaklığa geçiş yapmamı tavsiye ederdiniz?
Aklımda Ananda Nano veya Stealth Magnet V3 var. Bu ikisi arasından hangisine yükseltmem F/P açıdan daha iyi olurdu?
Çoğu kulaklıkta iyi seviyede oyun performansı alabildiğimi biliyorum ama fikir olması açısından Hunt Showdown gibi açık harita FPS oyunları oynamayı seviyorum.
Bunun gibi rekabetçi oyunlarında Imaging ve Sahne çok önem arz ediyor diye biliyorum.
Bahsettiğim kulaklıklar dışında önereceğiniz daha farklı hangi kulaklık olurdu?
Dediğim gibi şimdilik kurulumdan memnunum ancak ilerisi için fikir almak açısından soruyorum.
 
Hifiman Ananda Unveiled modeli için bütçeni zorlayabilirsen güzel geçiş olur.
 
Hifiman Ananda Unveiled modeli için bütçeni zorlayabilirsen güzel geçiş olur.
Bütçeyi yazmak için yazdım diyebilirim. Muhtemelen mevcut kulaklığı sattıktan sonra üstüne para ekleyip yeni bir şey alırım.
Ananda Unveiled benim gibi bir kullanıcı için aşırıya kaçar gibi düşünüyorum. Çünkü odyofil bir insan olduğumu düşünmüyorum.

Özellikle imaging ve sahne performansı daha iyi, bass performansı yüksek bir kulaklık tercih ederim. Oyunlardaki mesafe ayımı ve yön tayini konusuna kafayı çok takan biri olduğum için yeni kulaklığımda bunun yönde beklentilerim var. Kendi kulaklığımın nedense bu yönde biraz yetersiz olduğunu hissediyorum.
 
Bütçeyi yazmak için yazdım diyebilirim. Muhtemelen mevcut kulaklığı sattıktan sonra üstüne para ekleyip yeni bir şey alırım.
Ananda Unveiled benim gibi bir kullanıcı için aşırıya kaçar gibi düşünüyorum. Çünkü odyofil bir insan olduğumu düşünmüyorum.

Özellikle imaging ve sahne performansı daha iyi, bass performansı yüksek bir kulaklık tercih ederim. Oyunlardaki mesafe ayımı ve yön tayini konusuna kafayı çok takan biri olduğum için yeni kulaklığımda bunun yönde beklentilerim var. Kendi kulaklığımın nedense bu yönde biraz yetersiz olduğunu hissediyorum.
Stok gelirse kithara alınabilir. Sundara'dan sonra mantıklı bir upgrade olur.
 
Stok gelirse kithara alınabilir. Sundara'dan sonra mantıklı bir upgrade olur.
Zaten Sundara aldıktan kısa süre sonra çıktığı için onu alamadım yoksa almak istiyordum. Bu saatten sonra Ananda Nano gibi bir kulaklığa geçmek daha mantıklı geliyor. Sundara ile rekabetçi oyunlarda ses kasarken zorlanıyorum ama müzik konusunda gerçekten beni tatmin ediyor. Eğer yükseltme yaparsam umarım fps oyunlarındaki "ses kasma" olayında da iyileşme olur.
 
Zaten Sundara aldıktan kısa süre sonra çıktığı için onu alamadım yoksa almak istiyordum. Bu saatten sonra Ananda Nano gibi bir kulaklığa geçmek daha mantıklı geliyor. Sundara ile rekabetçi oyunlarda ses kasarken zorlanıyorum ama müzik konusunda gerçekten beni tatmin ediyor. Eğer yükseltme yaparsam umarım fps oyunlarındaki "ses kasma" olayında da iyileşme olur.
Muhakkak olur :)
 
Geri
Top