Kerem Hot
80+ Bronze
- Katılım
- 20 Ocak 2021
- Mesajlar
- 711
- Reaksiyon skoru
- 300
Kötü bi tecrübe olmuş üzüldüm valla.Dava açacak gücüm yok bunlarda bundan faydalanıyor sanırsam zaten neyse akıllanmış olduk :/
Kötü bi tecrübe olmuş üzüldüm valla.Dava açacak gücüm yok bunlarda bundan faydalanıyor sanırsam zaten neyse akıllanmış olduk :/
Bunu kötüye kullanan çok fazla var birebir aynı model bozuk ekran kartıyla değişip iade yapan bile duydum.Merhaba arkadaşlar param güvende üzerinden sağlam çalışan fx8350 işlemcimi sattım kişi kendi mesajındada belirttiği gibi takarken havada kaldığını söyleyip zorlayarak oturtmuş ve pinlerini eğmiş sonrasında çok rahatça iade oluşturup ürünü gönderiyor, bu durumda yapacağım bir şey var mı ?
Bu sistem çok sorunlu. Bununla ilgili sahibinden.com'a bir kaç kez şikayette bulunmuştum.Merhaba arkadaşlar param güvende üzerinden sağlam çalışan fx8350 işlemcimi sattım kişi kendi mesajındada belirttiği gibi takarken havada kaldığını söyleyip zorlayarak oturtmuş ve pinlerini eğmiş sonrasında çok rahatça iade oluşturup ürünü gönderiyor, bu durumda yapacağım bir şey var mı ?
Öğrendiğim iyi oldu hocam teşekkürler.Bu sistem çok sorunlu. Bununla ilgili sahibinden.com'a bir kaç kez şikayette bulunmuştum.
Sahibinden'i araman ve durumu detaylıca anlatıp itiraz etmen gerekiyor.
Ardından da Tüketici Hakem Heyetine gidip bununla ilgili şikayette bulunman gerekiyor.
Fakat elinde yeterince delil olması gerekiyor.
Süreci başlattığın zaman sahibinden ikiniz arasındaki para ve ürün alışverişini durduruyor.
Heyetin verdiği karara göre işlem gerçekleştiriliyor.
Benzer bir durum yaşamıştım.
Sıfır, güvenlik etiketli kapalı kutu olarak sattığım ürünü alıcı sabah teslim almış, akşam iade süreci başlatmıştı.
Tam da tahmin ettiğim gibi, alıcı ürünü alt tarafından açmıştı. Direkt olarak itiraz ettim ve yukarıdaki süreci başlattım.
Elimde ürünün önce ve sonra olmak üzere pek çok görseli vardı. Süreci anlatan yazıyla birlikte hepsinin çıktısını alıp heyete başvurdum.
6-7 ay sonra heyet beni haklı bulmuştu. Zaten alıcı heyetin ondan savunma istediğini görünce beni aramıştı ve laf arasında farkında olmadan ürünü alttan açtığını da itiraf etmişti.
İşlemciyi göndermeden önce vs. elimde fotoğraflar mevcut zaten sizin yaptığınız şekilde bir deneyeyim denemekten zarar gelmez.Bu sistem çok sorunlu. Bununla ilgili sahibinden.com'a bir kaç kez şikayette bulunmuştum.
Sahibinden'i araman ve durumu detaylıca anlatıp itiraz etmen gerekiyor.
Ardından da Tüketici Hakem Heyetine gidip bununla ilgili şikayette bulunman gerekiyor.
Fakat elinde yeterince delil olması gerekiyor.
Süreci başlattığın zaman sahibinden ikiniz arasındaki para ve ürün alışverişini durduruyor.
Heyetin verdiği karara göre işlem gerçekleştiriliyor.
Benzer bir durum yaşamıştım.
Sıfır, güvenlik etiketli kapalı kutu olarak sattığım ürünü alıcı sabah teslim almış, akşam iade süreci başlatmıştı.
Tam da tahmin ettiğim gibi, alıcı ürünü alt tarafından açmıştı. Direkt olarak itiraz ettim ve yukarıdaki süreci başlattım.
Elimde ürünün önce ve sonra olmak üzere pek çok görseli vardı. Süreci anlatan yazıyla birlikte hepsinin çıktısını alıp heyete başvurdum.
6-7 ay sonra heyet beni haklı bulmuştu. Zaten alıcı heyetin ondan savunma istediğini görünce beni aramıştı ve laf arasında farkında olmadan ürünü alttan açtığını da itiraf etmişti.