Neler Yeni

Sahibinden Üzerinden Param Güvende İle Sattığım Ürünün Bozulup İade Edilmesi

MSI aşığıyimm

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,756
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,106
İsim
Ali Batmaz
kötü olmuş gerçekten üzüldüm sahibinden gibi sitelerde elden satış yapmak lazım
 

PixDraw

80+ Bronze
Katılım
22 Mayıs 2021
Mesajlar
1,016
Merhaba arkadaşlar param güvende üzerinden sağlam çalışan fx8350 işlemcimi sattım kişi kendi mesajındada belirttiği gibi takarken havada kaldığını söyleyip zorlayarak oturtmuş ve pinlerini eğmiş sonrasında çok rahatça iade oluşturup ürünü gönderiyor, bu durumda yapacağım bir şey var mı ?
Bunu kötüye kullanan çok fazla var birebir aynı model bozuk ekran kartıyla değişip iade yapan bile duydum.
 

White Ravens

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
11,288
En İyi Cevap
5
Merhaba arkadaşlar param güvende üzerinden sağlam çalışan fx8350 işlemcimi sattım kişi kendi mesajındada belirttiği gibi takarken havada kaldığını söyleyip zorlayarak oturtmuş ve pinlerini eğmiş sonrasında çok rahatça iade oluşturup ürünü gönderiyor, bu durumda yapacağım bir şey var mı ?
Bu sistem çok sorunlu. Bununla ilgili sahibinden.com'a bir kaç kez şikayette bulunmuştum.
Sahibinden'i araman ve durumu detaylıca anlatıp itiraz etmen gerekiyor.
Ardından da Tüketici Hakem Heyetine gidip bununla ilgili şikayette bulunman gerekiyor.
Fakat elinde yeterince delil olması gerekiyor.
Süreci başlattığın zaman sahibinden ikiniz arasındaki para ve ürün alışverişini durduruyor.
Heyetin verdiği karara göre işlem gerçekleştiriliyor.

Benzer bir durum yaşamıştım.
Sıfır, güvenlik etiketli kapalı kutu olarak sattığım ürünü alıcı sabah teslim almış, akşam iade süreci başlatmıştı.
Tam da tahmin ettiğim gibi, alıcı ürünü alt tarafından açmıştı. Direkt olarak itiraz ettim ve yukarıdaki süreci başlattım.
Elimde ürünün önce ve sonra olmak üzere pek çok görseli vardı. Süreci anlatan yazıyla birlikte hepsinin çıktısını alıp heyete başvurdum.
6-7 ay sonra heyet beni haklı bulmuştu. Zaten alıcı heyetin ondan savunma istediğini görünce beni aramıştı ve laf arasında farkında olmadan ürünü alttan açtığını da itiraf etmişti.
 
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
Satış yaparken Dolaptan şaşmayacaksınız, iade hakkı yok ancak siz isterseniz iade alıyorsunuz. Ürün alırkende sahibinden şaşmayacaksınız ürünü bozsanız bile sizi koruyor. Bu kadar basit.

Bu sistem çok sorunlu. Bununla ilgili sahibinden.com'a bir kaç kez şikayette bulunmuştum.
Sahibinden'i araman ve durumu detaylıca anlatıp itiraz etmen gerekiyor.
Ardından da Tüketici Hakem Heyetine gidip bununla ilgili şikayette bulunman gerekiyor.
Fakat elinde yeterince delil olması gerekiyor.
Süreci başlattığın zaman sahibinden ikiniz arasındaki para ve ürün alışverişini durduruyor.
Heyetin verdiği karara göre işlem gerçekleştiriliyor.

Benzer bir durum yaşamıştım.
Sıfır, güvenlik etiketli kapalı kutu olarak sattığım ürünü alıcı sabah teslim almış, akşam iade süreci başlatmıştı.
Tam da tahmin ettiğim gibi, alıcı ürünü alt tarafından açmıştı. Direkt olarak itiraz ettim ve yukarıdaki süreci başlattım.
Elimde ürünün önce ve sonra olmak üzere pek çok görseli vardı. Süreci anlatan yazıyla birlikte hepsinin çıktısını alıp heyete başvurdum.
6-7 ay sonra heyet beni haklı bulmuştu. Zaten alıcı heyetin ondan savunma istediğini görünce beni aramıştı ve laf arasında farkında olmadan ürünü alttan açtığını da itiraf etmişti.
Öğrendiğim iyi oldu hocam teşekkürler.
 

BurakBal

80+ Silver
Katılım
28 Mart 2020
Mesajlar
2,268
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,143
İsim
Burak Bal
Bu sistem çok sorunlu. Bununla ilgili sahibinden.com'a bir kaç kez şikayette bulunmuştum.
Sahibinden'i araman ve durumu detaylıca anlatıp itiraz etmen gerekiyor.
Ardından da Tüketici Hakem Heyetine gidip bununla ilgili şikayette bulunman gerekiyor.
Fakat elinde yeterince delil olması gerekiyor.
Süreci başlattığın zaman sahibinden ikiniz arasındaki para ve ürün alışverişini durduruyor.
Heyetin verdiği karara göre işlem gerçekleştiriliyor.

Benzer bir durum yaşamıştım.
Sıfır, güvenlik etiketli kapalı kutu olarak sattığım ürünü alıcı sabah teslim almış, akşam iade süreci başlatmıştı.
Tam da tahmin ettiğim gibi, alıcı ürünü alt tarafından açmıştı. Direkt olarak itiraz ettim ve yukarıdaki süreci başlattım.
Elimde ürünün önce ve sonra olmak üzere pek çok görseli vardı. Süreci anlatan yazıyla birlikte hepsinin çıktısını alıp heyete başvurdum.
6-7 ay sonra heyet beni haklı bulmuştu. Zaten alıcı heyetin ondan savunma istediğini görünce beni aramıştı ve laf arasında farkında olmadan ürünü alttan açtığını da itiraf etmişti.
İşlemciyi göndermeden önce vs. elimde fotoğraflar mevcut zaten sizin yaptığınız şekilde bir deneyeyim denemekten zarar gelmez.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,039,387
Mesajlar
9,362,149
Üyeler
164,831
Son üye
berkaygnsx
Top Bottom