Geçtiğimiz pazartesi günü ASUS marka monitörümde çıkan çizgiler nedeniyle teknik servise gönderdim. Monitörü satın aldığım zaman kutusundan çıkan tüm parçalarla birlikte UPS Kargo'su aracılığıyla servise ulaştırdım. Bugün ASUS müşteri hizmetlerini aradım ve cihazımın teslim alındığını, muhtemelen incelendiğini söylediler.
Ancak yaklaşık bir saat sonra UPS Kargo beni aradı ve monitörümün alıcı ödemeli olarak geri gönderildiğini, benden 600 TL talep ettiklerini söyledi. Monitörümde hiçbir kırık, çatlak veya su teması olmadığından eminim.
Bir öğrenci olarak böyle bir ücret talebine karşı ne yapabileceğimi bilemiyorum. Benzer bir durumla karşılaşan ya da çözüm önerisi olan var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim ve sakın ASUS almayın.
Ancak yaklaşık bir saat sonra UPS Kargo beni aradı ve monitörümün alıcı ödemeli olarak geri gönderildiğini, benden 600 TL talep ettiklerini söyledi. Monitörümde hiçbir kırık, çatlak veya su teması olmadığından eminim.
Bir öğrenci olarak böyle bir ücret talebine karşı ne yapabileceğimi bilemiyorum. Benzer bir durumla karşılaşan ya da çözüm önerisi olan var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim ve sakın ASUS almayın.