Neler Yeni

Garantiye gönderilen monitöre hiçbir işlem yapılmadan geri gönderildi!

mahirman

80+
Katılım
3 Eylül 2024
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Mahir Yıldız
Geçtiğimiz pazartesi günü ASUS marka monitörümde çıkan çizgiler nedeniyle teknik servise gönderdim. Monitörü satın aldığım zaman kutusundan çıkan tüm parçalarla birlikte UPS Kargo'su aracılığıyla servise ulaştırdım. Bugün ASUS müşteri hizmetlerini aradım ve cihazımın teslim alındığını, muhtemelen incelendiğini söylediler.
Ancak yaklaşık bir saat sonra UPS Kargo beni aradı ve monitörümün alıcı ödemeli olarak geri gönderildiğini, benden 600 TL talep ettiklerini söyledi. Monitörümde hiçbir kırık, çatlak veya su teması olmadığından eminim.
Bir öğrenci olarak böyle bir ücret talebine karşı ne yapabileceğimi bilemiyorum. Benzer bir durumla karşılaşan ya da çözüm önerisi olan var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim ve sakın ASUS almayın.
 

Ekler

  • 1.jpg
    1.jpg
    447.8 KB · Hit: 27
  • 2.jpg
    2.jpg
    348.3 KB · Hit: 29
  • 458114571_3865315757014215_4819409532145564771_n.jpg
    458114571_3865315757014215_4819409532145564771_n.jpg
    35.4 KB · Hit: 26

gaMMic_777

80+ Bronze
Katılım
12 Mayıs 2024
Mesajlar
500
Dahası  
Reaksiyon skoru
146
İsim
Burhan Bey
Yaşadığınız sorunla ilgili bir kaç görsel veya video filan da atsaydınız servise, muhtemelen servis açtı baktı sağlam çalışıyor, hemen kapatıp geri yolladı. Kargo ücret talep etmesi tuhaf olmuş, gönderirken de ücret ödediniz mi?
 

mahirman

80+
Katılım
3 Eylül 2024
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Mahir Yıldız
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Yaşadığınız sorunla ilgili bir kaç görsel veya video filan da atsaydınız servise, muhtemelen servis açtı baktı sağlam çalışıyor, hemen kapatıp geri yolladı. Kargo ücret talep etmesi tuhaf olmuş, gönderirken de ücret ödediniz mi?
Onarım talebi açarken fotoğraflarını gönderdim ve sorununu da yazdım monitörün içine notla koyup gönderdim zaten ilginç gerçekten.Ve hayır normalde anlaşmalı kargo korktuğum şey kullanıcı hatası denip göndermesi çünkü google da bu sorunla karşılaşan bir ton insan var .
 

şahin doğan

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
16,958
Koyduğun görsellerdeki sorun monitör ile ilgili gibi durmuyor. Windows ile alakalı gibi.
 

gaMMic_777

80+ Bronze
Katılım
12 Mayıs 2024
Mesajlar
500
Dahası  
Reaksiyon skoru
146
İsim
Burhan Bey
Pardon, ben sorun yok olarak anlayıp geri gönderdiklerini düşündüm. O zaman bir sorun var ve kullanıcı hatası mı olduğunu söylediler. Çözüm için ne önerdiler?
 

mahirman

80+
Katılım
3 Eylül 2024
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Mahir Yıldız
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Pardon, ben sorun yok olarak anlayıp geri gönderdiklerini düşündüm. O zaman bir sorun var ve kullanıcı hatası mı olduğunu söylediler. Çözüm için ne önerdiler?
Bugün ben öğlen 13:00 civarında müşteri hizmetlerini aradım asusun ve cihazımın teknik serviste olduğunu güncelleneceğini bana haber vereceklerini söylediler ancak 18:00 saatlerinde ups beni aradı ve cihazımın dün geri gönderildiğini bu yüzden 600 tl ücret çıktığını söyledi benim tahminim kullanıcı kaynaklı olduğu söyleyip geri gönderdiler bu yüzden fiyatı bana yansıttılar.
 

gaMMic_777

80+ Bronze
Katılım
12 Mayıs 2024
Mesajlar
500
Dahası  
Reaksiyon skoru
146
İsim
Burhan Bey
Çok kafama yatmadı ama siz yarın direk servisle bir görüşün, UPS den ziyade servisin arayıp bilgi vermesi daha sağlıklı olurdu. Asus da garanti konusunda böyle davranıyorsa işimiz var :(
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,008,706
Mesajlar
9,105,561
Üyeler
159,816
Son üye
drguide
Top Bottom