Kaxterin
80+
- Katılım
- 3 Ocak 2021
- Mesajlar
- 26
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 5
- İsim
- Veli Sefa Karakurt
TurkNet altyapı sorgulamada adresimde 75 mbps lik internet çıkıyordu.27.08.2024 tarihinde aktivasyon sürecim tamamlandı ve 4080798 müşteri nolu 75mbps lik paketim başladı.Ama speedtest yaptığımda 25mbps lik hız alıyordum.Hizmet başladığı gün destek kaydı açarak bunu TurkNete bilgilendirdim.Ara ara hala TurkNete yazıyorum, adresime gelip kontrol etmelerini istiyorum. 09.09.2024 tarihine kadar 25 mbps internet kullandım ve o gün Türk Telekom ekipleri geldi.Gelen ekipleri düzgün bilgilendirmemişler, sadece hat değerlerine baktılar ve kabloları söktüler..Bu ekipler benim altyapımı düzeltmek yerine altyapımı kapattı ve DSL ışığım söndüğü için internete erişemiyordum.Her altyapı sorgulama sitesinde adresimde altyapı gözükmüyor,farklı internet sağlayıcılarını telefon ile aradım hepsi adresinize altyapı bulunmuyor dedi.En son TurkNet ekiplerine her gün konu hakkında yazdım ve onlar 14.09.2024 tarihinde kalıcı çözüm için ekipler geleceğini söyledi ama gelen hiçbir ekip olmadı.Artık çıldırma durumuna geldim,evimde 6 gündür internet yok.