hamzaersoy
80+ Bronze
- Katılım
- 10 Aralık 2023
- Mesajlar
- 906
4 Ekim'de Teknik özelliklerini farklı zannederek aldığım ve elime geçtikten sonra yanlışlığı fark eder etmez iade etmek istediğim Bu monitörün iadesi için Pckolik bana anlaşmalı kargo numarası veriyor. Özenle hiçbir parçasına zarar vermeden vidasına, kablosuna, monitörün kendisinde bir kusur bırakmadan güzelce ve doğru şekilde yerleştirip Pazartesi olur olmaz götürüyorum veriyorum kargoya.
Ertesi gün bir telefon, "Monitörün ekranında toz ve tüy olduğu için ve monitörün jelatinleri çıkarıldığı için iade koşullarına uymamaktasınız. Ürünü geri gönderiyoruz." Şaka mı yapıyorsunuz ya siz dedim, ben monitöre nasıl davranmalıyım maske mi takayım ameliyat eldiveni mi takayım o ürünü yarım saat kullandıktan sonra tozlanmaması için? Bir de jelatin demişler o daha facia zaten. Ekranın köşelerine koca koca enerji tüketimine dair stickerlar koymuşlar, fotoğrafını da BURAYA bırakıyorum açıp bakın. Ben onu sökmeden kalite kontrolünü nasıl yapacaktım monitörün başka bir fikri olan var mı oradaki ölü pikseli nasıl göreceğime dair?
Bu saçma, ilgisiz ve asla geçerliliği olmayan sebeplerden ötürü 5 telefon görüşmeme(her biri 5-15dk arası),5 de mail atmama rağmen bana ısrarla her yerden monitörün ekranı tozluydu ve jelatinleri yoktu o yüzden biz bunu satamayız diyip duruyorlar. Ya sen monitörü deponda kontrol etmiyor musun? Jelatin ve toz mu senin o monitörü satmana engel oluyorlar?
Ben de 175'i arayarak Tüketici Hakem Heyeti adına ve hukuksal olarak böyle bir iade reddinin sadece iç çamaşırı, bebek emziği gibi hijyen isteyen ürünlerde olabileceğine dair bilgi aldım. Sonrasındaysa THH'ye başvurumu yaptım ve gerekirse 4-5 ay bekledikten sonra paşa paşa o tozlu ürünlerini alıp peçeteyle silip o 1tl'ye mâl olacak jelatini tekrardan yerleştirip o ürünü satışa koyup paramı da iade alacağım. Böyle bir saçma bahane daha önce hiçbir iademde karşılaşmadım ve paylaşmak istedim.
Eğer aklınızda Pckolik'ten bir ürün alma düşüncesi varsa tekrar gözden geçirin veya hatta hiç aklınızdan geçirmeyin.
Ertesi gün bir telefon, "Monitörün ekranında toz ve tüy olduğu için ve monitörün jelatinleri çıkarıldığı için iade koşullarına uymamaktasınız. Ürünü geri gönderiyoruz." Şaka mı yapıyorsunuz ya siz dedim, ben monitöre nasıl davranmalıyım maske mi takayım ameliyat eldiveni mi takayım o ürünü yarım saat kullandıktan sonra tozlanmaması için? Bir de jelatin demişler o daha facia zaten. Ekranın köşelerine koca koca enerji tüketimine dair stickerlar koymuşlar, fotoğrafını da BURAYA bırakıyorum açıp bakın. Ben onu sökmeden kalite kontrolünü nasıl yapacaktım monitörün başka bir fikri olan var mı oradaki ölü pikseli nasıl göreceğime dair?
Bu saçma, ilgisiz ve asla geçerliliği olmayan sebeplerden ötürü 5 telefon görüşmeme(her biri 5-15dk arası),5 de mail atmama rağmen bana ısrarla her yerden monitörün ekranı tozluydu ve jelatinleri yoktu o yüzden biz bunu satamayız diyip duruyorlar. Ya sen monitörü deponda kontrol etmiyor musun? Jelatin ve toz mu senin o monitörü satmana engel oluyorlar?
Ben de 175'i arayarak Tüketici Hakem Heyeti adına ve hukuksal olarak böyle bir iade reddinin sadece iç çamaşırı, bebek emziği gibi hijyen isteyen ürünlerde olabileceğine dair bilgi aldım. Sonrasındaysa THH'ye başvurumu yaptım ve gerekirse 4-5 ay bekledikten sonra paşa paşa o tozlu ürünlerini alıp peçeteyle silip o 1tl'ye mâl olacak jelatini tekrardan yerleştirip o ürünü satışa koyup paramı da iade alacağım. Böyle bir saçma bahane daha önce hiçbir iademde karşılaşmadım ve paylaşmak istedim.
Eğer aklınızda Pckolik'ten bir ürün alma düşüncesi varsa tekrar gözden geçirin veya hatta hiç aklınızdan geçirmeyin.