Bakacağım mutlaka teşekkürler.Golf yerine o bütçelere miss gibi Opel Astra HB’ler var. 1.6 136 HP dizel. Hem iyi kaçar hem az yakar benzinliye nazaran. Bir düşün derim.
Astra sedan da bakabilirsiniz, 2016dan beri kullanıyoruz. Asfalta yapışıyor, içi de bir sedana göre gayet geniş.Bakacağım mutlaka teşekkürler.
asfalta mı yapışıyor hayatımda 1 kere 2012 model astra j gtc aracım oldu ve bu kadar kötü yol tutuşu olan araç görmedimAstra sedan da bakabilirsiniz, 2016dan beri kullanıyoruz. Asfalta yapışıyor, içi de bir sedana göre gayet geniş.
Sendekini bilmiyorum ama bendeki modelin teker eni diğer araçlara göre daha geniş. Arabayla 140-160 basınca bile araç hissettirmiyor, sanki 100km/h ile gidiyorum. astra j sedan bendeki 15 modelasfalta mı yapışıyor hayatımda 1 kere 2012 model astra j gtc aracım oldu ve bu kadar kötü yol tutuşu olan araç görmedim
İlk arabam olacak biraz performanslı bir şey olsun istiyorum. Arabadan çok anlamıyorum otomatik şanzımanı sorun çıkarabileceği için manuel düşünüyorum. Motor olarak hangisini önerirsiniz? Yakıt olarak beni üzer mi?
Bu bütçede daha dolu polo alabileceğimi söylediler. Polo bakmam daha mantıklı mı olur?
Eski bir polo kullanıcısı olarak söylemek istediğim tek şey 1.2 ya da 1.4 tdi almaman . Bütçen yeterse 1.6 tdi ya da kafam rahat olsun beninli isterim perfomanslı olsun dersen 1.2 tsi 1.4 tsi tercih edilebilir. Atmosferik olanlara bulaşmamanı 1.2 tdi 1.4 tdi cus motorlara bulaşmamanı tavsiye ederim torklu araba ama turbo küçük geldiğinden ben ve bir iki arkadaşım turbo yemiştik turbo ve kronik sorunu biraz daha fazla ve baya masraflı işler. 1.2 tsi 1.4 tsi al bak keyfine . konforlu araba çünkü ben genişlik açısından 1.2 tsi jetta aldım gayet memnunum suan ileride ne olur bilemem ama Volkswagen keyifli arabadır.1.4 polo gti bakabilirsiniz
Hocam 1.2 ve 1.4 tdi da olan kronik problem 1.6 tdi da yok mu? Benzinli olmasını pek istemiyorum açıkcası videolardan gördüğüm kadarıyla şehir içi 9 litrenin altına pek inmiyor. İlk arabam olduğu için bol bol kullanmayı ve pratik yapmayı planlıyorum ve benim yanımda kardeşim de kullanacak. Bu yüzden çok fazla yakmaması benim için iyi olur.Eski bir polo kullanıcısı olarak söylemek istediğim tek şey 1.2 ya da 1.4 tdi almaman . Bütçen yeterse 1.6 tdi ya da kafam rahat olsun beninli isterim perfomanslı olsun dersen 1.2 tsi 1.4 tsi tercih edilebilir. Atmosferik olanlara bulaşmamanı 1.2 tdi 1.4 tdi cus motorlara bulaşmamanı tavsiye ederim torklu araba ama turbo küçük geldiğinden ben ve bir iki arkadaşım turbo yemiştik turbo ve kronik sorunu biraz daha fazla ve baya masraflı işler. 1.2 tsi 1.4 tsi al bak keyfine . konforlu araba çünkü ben genişlik açısından 1.2 tsi jetta aldım gayet memnunum suan ileride ne olur bilemem ama Volkswagen keyifli arabadır.
Dediğin mantıklı geliyor aslında bütçem golf için kesinlikle yetersiz. 1.2 ve 1.4 motoru benzinlide tavsiye ediyorlar fakat çok yaktığını youtubedaki videolardan görebiliyorum ne kadar mantıklı bilmiyorum ama bu yüzden dizel alma taraftarıyım. hb konusunda kararlıyım sedan araçları pek beğenmiyorum.hocam ben golf 7 1.2 kullandım 5 yıl 2 yıldırda astra kullanıyorum oda 1.2 motor 2023 model, 1.2 motora dair bir korkun olmasın yok yokuş çıkar mı falan onlar hikaye, ben antalyanın dağlık yerlerinde 1.2 motor golf 7 yle full bagaj 4 kişi çok rahat ettim dert etme. 1.4 motor golf 7 de kullandım 1 yıl 1.4 gibi değil tabi gidişi ama emin ol pişman etmez.Sana tavsiyem eğer ben yakın zamanda biraz üstüne koyar yükseltirim aracı dersen toyota coralla al , takıl düşük masraf olur hem az yakar sonra paran birikince krallar gibi golf 7 alırsın,Yok illa hb istiyorum dersen sana tavsiyem polo
Hocam eğer yıllık 30 bin -40 bin km bandının altındaysan kesinlikle dizel önermem. Zaten benzin mazot fiyatları da çok farklı değil aynı fiyat bandında. Sadece 100 kmde litre bazında 1-2 litre oynuyor hadi 3 litre olsun . Ben çoğu araç tecrübeme dayanarak söylüyorum hem dizel hem benzin en rahatı benzin . Birincisi partikül derdi yok tam bir baş belası enjektör tıkanma derdi yok yakıt filtresi yok yani bakımlarda cebini çok yormaz ağır bakımlarda(bakımdan kastım enjektör turbo partikül vb. 140 bin 150 binden sonra başlayacak dertler) ağır sorunlarda başına çok bela açar dizel ben sadece tecrübelerimi söylüyorum. benzin ince yakıt zaten alacaksın 130-140 bin km bandı bi araç nasıl kullanıldığını bilmiyorsun orası burası tıkanmış oluyor başlıyorsun masraflara astarı yüzünü geçiyor.Hocam 1.2 ve 1.4 tdi da olan kronik problem 1.6 tdi da yok mu? Benzinli olmasını pek istemiyorum açıkcası videolardan gördüğüm kadarıyla şehir içi 9 litrenin altına pek inmiyor. İlk arabam olduğu için bol bol kullanmayı ve pratik yapmayı planlıyorum ve benim yanımda kardeşim de kullanacak. Bu yüzden çok fazla yakmaması benim için iyi olur.
Dediğin mantıklı geliyor aslında bütçem golf için kesinlikle yetersiz. 1.2 ve 1.4 motoru benzinlide tavsiye ediyorlar fakat çok yaktığını youtubedaki videolardan görebiliyorum ne kadar mantıklı bilmiyorum ama bu yüzden dizel alma taraftarıyım. hb konusunda kararlıyım sedan araçları pek beğenmiyorum.
Hocam peki şehir içi trafikte ortalama ne kadar yakar? i20 benim de çok hoşuma gitmiyor.1.2 bence kesinlikle çok yakmıyor hele uzun yolda ,tabi ben 120-140 bandında giden birisiyim. Polo seni üzmez bence polo çok ısrarcıysan hb'de.
i20 ben pek sevmesemde tutulan araba satışı hızlı
Günlük 60 km civarı tahmini 22 bin km ediyor yıllık ortalama. Önerilerin için teşekkür ederim mümkün olduğunca masraftan kaçınmak istiyorum. Benzinliye yönelmek en iyisi olacak dediğin gibi ama 9-13 litreler bana çok fazla geliyor açıkcası şehir içi 5 ile gezen araçları gördükten sonra. Son olarak poloda lpg mantıklı olur mu sence ?Hocam eğer yıllık 30 bin -40 bin km bandının altındaysan kesinlikle dizel önermem. Zaten benzin mazot fiyatları da çok farklı değil aynı fiyat bandında. Sadece 100 kmde litre bazında 1-2 litre oynuyor hadi 3 litre olsun . Ben çoğu araç tecrübeme dayanarak söylüyorum hem dizel hem benzin en rahatı benzin . Birincisi partikül derdi yok tam bir baş belası enjektör tıkanma derdi yok yakıt filtresi yok yani bakımlarda cebini çok yormaz ağır bakımlarda(bakımdan kastım enjektör turbo partikül vb. 140 bin 150 binden sonra başlayacak dertler) ağır sorunlarda başına çok bela açar dizel ben sadece tecrübelerimi söylüyorum. benzin ince yakıt zaten alacaksın 130-140 bin km bandı bi araç nasıl kullanıldığını bilmiyorsun orası burası tıkanmış oluyor başlıyorsun masraflara astarı yüzünü geçiyor.
En temizi benzin . Bi tek poloda cus motordan ve turbosuz motordan uzak dur yeter. Birazcık olsun araçtan keyif alayım dersen turbo beslemeli motor alıcaksın yeni nesil turbo beslemeli motorlarda korkma hiç 1.0 da iyi gidiyo 1.2 de 1.4 te sen cebine bak öyle karar ver ama dediğim motorlardan uzak dur başın ağrımasın .
Dostum sürekli dur kalk sürekli şehir içi bi de otomatikse max yakacağı yakıt 7-8 litrelerde çok gazlamaz çok yormaz 2bin-3 bin devir bandında kullanırım dersen max 6.5-7 litre yakar bende jetta var 1.2 kasa daha ağır benim bile sürekli şehir içi yakıtım 6.4 ile 6.8 arası değişiyor. ben polonun 11-12 litreleri göreceğini hiç sanmıyorum hemde tsi motor bana garip geldi o arkadaşının yakıtı. Ben zazmanında 1.6 115bg atmosferik astra bile kullandım 2 yıl onda bile 11 litreleri görmedim max 9.5-10 civarıydı . Yani polonun 10 litre yakması kanaatimce imkansız gibi bişey. Bahsettiğim motor 1.0 1.2 .1.4 tsi modelleri .Hocam peki şehir içi trafikte ortalama ne kadar yakar? i20 benim de çok hoşuma gitmiyor.
Günlük 60 km civarı tahmini 22 bin km ediyor yıllık ortalama. Önerilerin için teşekkür ederim mümkün olduğunca masraftan kaçınmak istiyorum. Benzinliye yönelmek en iyisi olacak dediğin gibi ama 9-13 litreler bana çok fazla geliyor açıkcası şehir içi 5 ile gezen araçları gördükten sonra. Son olarak poloda lpg mantıklı olur mu sence ?
2022'de aldım 6 ay içinde sattım 2012 majyaklı idi zaten tr'de bi 1,4t yada 1,6t olarak varSendekini bilmiyorum ama bendeki modelin teker eni diğer araçlara göre daha geniş. Arabayla 140-160 basınca bile araç hissettirmiyor, sanki 100km/h ile gidiyorum. astra j sedan bendeki 15 model