E devlet üzerinden cimere şikayet ettim hocam. Hekimler odasına da mail attım onlarda Gaziantep veteriner hekimler odasına gidin dedi bende zaten muayene...
Kedim normalde karaciğer tedavisi görüyordu. Karnında sıvı birikimi vardı. Hali hazırda tedavi eden veteriner oda başkanımız muayene etmek istiyor bir de o...