Sadece oyun için kullanacaksan 5070 yerine 9070XT olabilir hocam. Onun dışında anakart kasa ve işlemci iyi. PSU olarak daha iyisi bulunur, ramler de fena...
Şu an elimdeki monitörden daha iyidir muhtemelen Q40 renkleri. VA'nın kontrast farkı var evet ama hem IPS kullandım zaten aradaki farkı sizin gibi görmem...