4 senedir kullanan biri olarak öncelikle içi toz kirli.
Ve kesinlikle bozulmuyor. Scroll bile sapasağlam.
Valla camdan atıcam bozulsun da yeni mouse alayım...
Belki de şimdiye kadar ki en düşük fiyatta olabilir. Simülasyonla uğraşıp almak isteyenler alabilir.
https://www.amazon.com.tr/dp/B086J5Y814?th=1&psc=1