çok da büyük değilmiş hocam sendeki mouse
ben kendime hala uygun mouse bulamadım 13 yıl şu mouseyi kullandım geçen yıl bozuldu. en son dav3p denedim o da...
Hocam bende pek bilmiyorum ama baya araştırmıştım oyuzden biraz biliyorum atk a9 plus in felan daha iyi sensörü var sizin attığınız modelden 3395 sizin...
Hocam inan dediklerinizi anlamıyorum pek :d.
4 sene rival 3 wireless 4 senede aerox 3 wireless kullandim.
SS haricî mouse kullanmadım.
Ne marka ne sensör...
Hocam bunlar kullanışlılık bakımından harika ancak dısardan asosyal final boss gibi gozukuyor. (Benim şahsi düşüncemdir kullananlara karsı bir yargım yoktur.)
Dün globalde bugün ise Tr’de zam geldi.
Yav geçen sene 5’e aldığım Apple TV 14 bin olmuş.
Next box yerine 3-5 daha verip alınır diyordum.
Şimdi millet...
Valla ses 10/10
Renklerde olede 10/10 dersek 10/8 veririm.
Tek eksi yani siyah ekran varken Beyaz Yazı çıkarsa etrafı hafif beyaz oluyor.
Bu da işte film...