Hadi siparişi siliyorsun denileni göre mobil uygulamada gözüküyor ama benim gibi kullanmayan çok fazla kişi var. Madem sildin veya iptal ettin parayı da...
hocam benim bu monitör hakkında onlarca postta yorumum var gerçekten bunu alcağınıza monitör almayın kasayı açın boş duvara bakıp görüntüyü hayal edin daha...