senin tarafında bence de mantıklı olan o gibi görünüyo , fiyat farkı vericeksen de en az şekilde kutusu hasarsız sıfır ürün talep etmeye çalış şansını dene
https://forum.donanimarsivi.com/konu/vatan-bilgisayari-icraya-verdim-ve-kazandim.1226536/ ürünün sıfırı olmadığı için ekstra bilirkişi vs tutuldu 7000tlye...
normalde aşşağılayıcı bi hareket alt sınıf insan muamelesi görüyosun ama 17 yaşındayım diyosun icra işine girsen bilmiyorum ne yapıcaksın , tanıdık avukat...