Varya Ben Bunların Alayını Sövsem Az Valla Aldıkları Fiyatlar İle Verdikleri Hizmet Koca Bir " 0 " Özellikle Ve Özellikle Bu Mobil GSM Kadar Hard Seven Biri...
Bir anakarta bu kadar para vermek bana göre saçmalık.
Extreme OC yapmayacaksan standart bir B650 ile en tepe seviye X870 in arasında zerre kadar performans...