Stanley Hocam, veya Thermos (Kendisi de marka)
Gerisi hikaye gibi. Bende de contiago marka bir termos ta varda yalan olmasın 1 kere dahi kullanmadım şu ana...
alkolle denemedim fakat içi paslanmaz çelik.
https://www.amazon.com.tr/dp/B07P7B15D9?tag=akakcetr-21&linkCode=ogi&th=1&psc=1
ben bunu kullanıyorum boyut...
Hocam hayatın sonu olabilir ya. Dolaylı olarak.
Çalışmazsan kötü liseye gidebilirsin, bu da gittiğin lisedeki serseri çocuk oranını artırabilir, Burada iki...
300k km 1.5 Bluehdi 130hp tecrübem var.
arabalar 2 Tane 3008 1 tane ds7
hepsi ortalama alırsak 100k km civarındalar.
Hiçbiri adblue hatası veya arızası...
Hocam ben 3 farklı stanley termos kullanıyorum.
Bu termos işi biraz çetrefilli.
Sürekli elinde gezdirip içecek mi içeceksin ?
Sadece içeçek mi koyacaksın...
https://www.gunduzsaat.com.tr/lorus-rrx73hx9
Lorus seikonun alt markasıdır. Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
3k ya çıkarsanız bulabileceğiniz en iyi saat.
zaten dediğine göre epey hediye almışssın tam sınavlık bir fırsat bence hiç hediye alma tepkisini gözlemle doğum günü hediyesi olarak düşündüğün şeyi al ama...