apn0s

Son etkinlikler Mesajlar Mesajlarının Kategorileri Hakkında

    • apn0s
      apn0s, Aoc Va Panel Alınır mı? başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      bütçeyi 6-6.5k ya çıkarabilirim 27 inç olması lazım benim aklımda 2 tane var biri...
    • apn0s
      apn0s, Aoc Va Panel Alınır mı? başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      2. el ama garantisi falan devam ediyor 2 aylık kutu fatura her şey var
    • apn0s
      apn0s, Aoc Va Panel Alınır mı? başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      [H3 id='GIGABYTE+GS27FA+galiba+bunu+alacam']GIGABYTE GS27FA galiba bunu alacağım[/H3]
    • apn0s
      apn0s, Aoc Va Panel Alınır mı? başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      hem bütçemi aşıyor hemde 24.5 inç küçük malesef
    • apn0s
      apn0s, Aoc Va Panel Alınır mı? başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      Önerdiğiniz monitör varsa link verebilirt misiniz? Gözü rahatsız eden ciddi birşery yoksa düşünüyorum va.
    • apn0s
      apn0s, Aoc Va Panel Alınır mı? başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      Neden?
    • apn0s
      apn0s, Monitör kategorisinde Aoc Va Panel Alınır mı? başlıklı bir konu açtı.
      Merhaba Benim 24 inç bir monitörüm var ama artık küçük geliyor, o yüzden aoc marka 27 inç kavisli 144hz bir monitör buldum, ama VA panel bendeki ips. Büyük...
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,939
Mesajlar
11,082,659
Üyeler
198,221
Son üye
Smth
Geri
Top