Öyle bir hata yapmayın hocam. Fiyat olarak bütçenizi bilmiyorum ama Keenetic ala bilirsiniz, daha uygun modelleride var CHATGPT yardımı ile araştırarak...
Hocam size kalmış fakat eski Klavyem ve mousem rampage 6 7 Senelik değiştirdim ve gene rampage aldım şuanda memnunum bir sorunum yok olmazda inşallah :D.
Merhaba hocam. Bu klavye öneririm şuanda kullanıyorum mükemmel bir şey. Ekrana "GİF", Klavye "MAKRO" ataması ve tuşlara'da atama yapa biliyorsun. Red Switch...