Doğru öyle l3 belleği geniş olduğu için ama 2k oynayacağım diyorsun ya Yük ekran kartına biner o yüzden dedim 7800x3d ve 9700x gayet mantıklı 2 seçenek...
Sosyal medyada illaki denk gelirsin hocam dandik bir markanın 360m sıvı soğutmasını etiketleyip hakkını aramaya çalışana
1780350415
Sen yine garantiden git...
Kral kesinlikle a9 zaten iade edeceğini de sanmıyorum 3 tane arkadaşım kullanıyor hafif pil ömrü uzun yüzeyi mükemmel
Yeni nesil sensör olması da ayrı iyi...
https://www.akakce.com/islemci-sogutucu/en-ucuz-arctic-liquid-freezer-iii-pro-240-acfre00186a-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,1351580057.html
Bu var kral...
Kral Logitech g305 i çıkar çok ağır hızlı pil tüketiyor attack sharkın da kronik sorunları olduğunu duydum benim yanım atk a9 tarafında kesinlikle attack...
O zaman rtx 5060 ti yada 5070 çak kral sen çok uçmaya gerek yokmuş ryzen 7800x3d 9700x de stabil olabilir 1080p yüksek fps istiyorsan
Ama yinede benim oyum...