Genelde oyun amaçlı kullanıyorum. Ama render ile de uğraşıyorum arada, şuanda zaten Ram ve işlemci eksiğim var uygun bulduğum zaman onları da tamamlıcam.
Beklentine göre değişir, ramlerin hynix modül değilse ve iyi zamanlamaları yoksa 7800x3d farkı açıyor oyunlarda. Zamanlamaların iyiyse çok bir fark kalmıyor...
Knk oyun çok gereksiz zor bence, bu tarz oyunlar seviyorsan conan öneririm sana hayatta kalma oyunlarının babasıdır bana göre halen güncelleme alan Bi oyun...