K

Son etkinlikler Mesajlar Mesajlarının Kategorileri Hakkında

    • K
      kadir6677, Sıvı Soğutma Fanı Garip başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      Işığın az yanması garibime gitti diğer iki fan a gore
    • K
      kadir6677, Sıvı Soğutma Fanı Garip başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      Kasanın içinde olan fan hub a bağlı sıvı soğutmada bana garip dönüyor gibi geldi ama bakarım masa üstünde işlemcim 38 işlemci 100 kullanımda Max 70 dereceyi...
    • K
      kadir6677, Soğutma/OC/Modifiye kategorisinde Sıvı Soğutma Fanı Garip başlıklı bir konu açtı.
      Selamünaleyküm x ma tek marka sigi sogutmam var bir soru sormak istedim garibime giden bir şey oldu önceden sıvı soğutmam bir anda kabloları eridi hemen...
      • 1000035964.webp
    • K
      kadir6677, Xmp Uyumsuzlugu Siyah Ekran başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      Kusura bakmayın çözüldü olarak işaretledim ama ana sebebi buldum sonunda biosumda ramleri control ederken bir detay gördüm (pmic vendor die bir şey var )...
      • 1000035274.webp
    • K
      kadir6677, Xmp Uyumsuzlugu Siyah Ekran başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      Hepinize teşekkürler dostlar
    • K
      kadir6677, Xmp Uyumsuzlugu Siyah Ekran başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      Haklı yorum Hocam gerginliğe gerek yok CMOS tuşu nerde acaba tam sifirlamak icin
    • K
      kadir6677, Xmp Uyumsuzlugu Siyah Ekran başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      Anakart bu bios u guncelleyeli 1 ay oldu en son sürüme baktığımda yeni sürümde gelmemiş ama tekrar son sürüme bir aynı sürüme yani güncelleme yapayommi?
      • 1000035266.webp
    • K
      kadir6677, Xmp Uyumsuzlugu Siyah Ekran başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      Ben şunu demeyi unuttum kusura bakmayın eskiden a620 anakartim vardı ondada siyah ekran hatta yeniden başlatma vardı kedni kendine anakart sorun dedim...
    • K
      kadir6677, Xmp Uyumsuzlugu Siyah Ekran başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      Hayır kontrol etmedim 1779659565 Ramler doğru takılı nirde biri ikinci biri 4 üncü girişte
      • 1000035265.webp
    • K
      kadir6677, Xmp Uyumsuzlugu Siyah Ekran başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      Hocam ramlerim ikiside aynı bilginiz birseh varsa ricam olur yardım edin acayip moral bozan birsey
    • K
      İşlemci ile çok bilgim yok ama ben RX 7700 XT ile kullanıyorum aynı işlemciyi 0 darboğaz çok iyi FPS değerleri hızları mükemmel memnunum islemciden
    • K
      kadir6677, Xmp Uyumsuzlugu Siyah Ekran başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      Bios en guncen sürüm baksa. Ne yapabilirim acaba yani 4800 sen 5200 çok yüksek bir hız değil anakartta güçlü bir anakrt böyle hata yapmamasi lazim...
    • K
      kadir6677, Xmp Uyumsuzlugu Siyah Ekran başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      Ve bu yeniden başlatırken siyah ekranda kalma sorjnundan sonra PC açınca 32 GB ram yerine PC 18 GB goruyor
    • K
      kadir6677, Bellek (RAM) kategorisinde Xmp Uyumsuzlugu Siyah Ekran başlıklı bir konu açtı.
      Selamünaleyküm bilgisayarımda Expo veya xn p açınca yeniden başlattığım zaman siyah ekranda kalıyor ve direm ışığı yakıyor Expo kapalıyken herhangi bir...
    • K
      kadir6677, Kasamın Hava Akışı Nasıl Olmalı? başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      bir şey sorucam fanların birtanesinin kanatları farklı geldi bana acaba o eksoz fanmi soylermisiniz Sana çok teşekkür ederim kardeşim sayende doğru yaptım...
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,284
Mesajlar
11,086,214
Üyeler
198,287
Son üye
Ribbo
Geri
Top