Darboğaz konusunda pek bilgili değilim maalesef. Sadece lolde olan bir sorun anladığım kadarıyla cs2 için yapmanıza gerek yok. Monitörün kaç hz ise o fps...
Amd uygulaması üzerinden tüm özellikleri kapatın demişler. Lole özgü bir hata sanırım bende de 9060xt var lolde ses açıp kısınca böyle oluyordu 144 fpse...
LG ile aralarında baya fiyat farkı var bütçemi aşıyor benim maalesef. KTC için baya iyi diyorlar aslında ama biraz ölü piksel sorunu var gibi yorumlarında.