İyi bayramlar merhaba elimde Intel işlemcili sadece monitör şeklinde Mac var daha önce Windows 10 kurulmuş ama performansı beğenilmemiş abim şimdi bana bunu...
Merhaba arkadaşlar ikinci elde Aerocool VX500 marka bir Power Supply buldum sizce alınır mı? Eski PSU Everest EPS 1650 hangi akılla aldığım hakkında hiçbir...