Ben 3.0ini aldim 7500e taksitli iyice arastirdim cok ahim sahim fark yok eski tip pinlerde asiri saglam bi platform kullaniyo ve platform bilesenleri iki...
Bu kartı alıp mfg ile çok yüksek grafikli oyun oynamaya kalkarsaniz iğrenç bi oyun deneyimi yasarsiniz b580e kayilir mfg pek guvenilecek bi teknoloji değil
https://www.akakce.com/kasa-fani/en-ucuz-arctic-p12-pro-pst-acfan00306a-12-cm-fiyati,1174842139.html
Bu fanlar varken oraya buraya bakmana gerek yok kanka😂...