ben 44 e almıştım 2.5 3 ay önce şimdi 50 istiyordum sahibindene koymayı düşündüm şimdi çok olupta bir ton küfür yemeyeyim diye önce buraya sorayım dedim
Alt tarafı eski günlerinden eser kalmayan bir forum, 7 sayfa bunun hakkında ne tartıştınız Allah aşkına, girmez, geçer gidersin, bu kadar linçlemeye gerek...
Bira'mı biri tutsun evlat, bakalım garajda eskiden kalma neyimiz var.
Monitör Thinkvision full hd 75 hz kasa görünüşü daha önemli benim için. Birde ERCİBİ...