İyi bir mous değil hocam. Alttaki skatezleri orjinalde çöp. Kesin değiştirmen lazım. DA V3 pro, sl2, sl2 dex filan kullandım. Şuan FinalMouse scream classic...
Aktif kullanıyorum bence alma, batarya performans hepsi güzel ama galiba kronik scroll sıkıntısı varmış ve benimkinde de oldu iğrenç bir şey sakın alma...