ARKADAŞLAR KONUDAN UZAK BİRİYİM BU YARINKİ 22.00 İNDİRİMLERİ TAM OLARAK NASIL OLUYOR VE NE KADARLIK BİR İNDİRİM OLUYOR BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM TEŞEKKÜRLER.
valla kanka kafam çok karıştı ya normalde incehesaptan alacaktım arkadaş cuma 22.00 ı bekle dedi ama incehesapta da taksit imkanı yok 66k lık oem sistem...