BİR SORUM VAR GAMİNG GECESİNDE KAMPANYALI OEM PAKETLERDE ÖZELLEŞTİRME YAPABİLİYOR MUYUZ BİR SİSTEMİ BEĞENDİM AMA KASA VE SOĞUTUCUYU DEĞİŞTİRSEM HARİKA OLUR
ARKADAŞLAR KONUDAN UZAK BİRİYİM BU YARINKİ 22.00 İNDİRİMLERİ TAM OLARAK NASIL OLUYOR VE NE KADARLIK BİR İNDİRİM OLUYOR BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM TEŞEKKÜRLER.
valla kanka kafam çok karıştı ya normalde incehesaptan alacaktım arkadaş cuma 22.00 ı bekle dedi ama incehesapta da taksit imkanı yok 66k lık oem sistem 76kya geliyor taksitle
https://www.trendyol.com/game-garaj/modart-elite-s42-amd-ryzen-7-7800x3d-32gb-ram-1tb-ssd-rx9070xt-360mm-sivi-sogt-freedos-oyuncu-oem-paket-p-1110751049?boutiqueId=61&merchantId=124551&filterOverPriceListings=false&sav=true Bu sistem hakkında ramin cl48 olması biraz düşündürüyor artı olarak 9...