normalde oyunu ön sipariş zamanı alacaktım fakat oyun alabilecek para şuan elime geçti ve bu arada oyun sanıyorum ki zamlandı. forza 5 çok uzun süre...
Merhabalar şuanda sistemimde 14400f asus z790m anakart zotac gaming 5070 12gb gpu var. çoğunlukla beamng drive oynuyorum ve bu yüzden işlemci yetersiz...