Hocam evin içine gelen Cat6 kabloya modemi bağla, ev içindeki hatlarda sıkıntı olabilir. Benimde ev içinde sıkıntı vardı. Modemi direkt aşağıdan gelen Cat6...
Evet ben aldım M-ATX geldi. İade edeceğim.
1780651847
Kart çok güzel ama kasada boşluk yapacak. Ne kadar boşluk yapacağını kestiremiyorum ama fiyatına çok...