Hocam evin içine gelen Cat6 kabloya modemi bağla, ev içindeki hatlarda sıkıntı olabilir. Benimde ev içinde sıkıntı vardı. Modemi direkt aşağıdan gelen Cat6 ya baglattirdim. Hiçbir sorun yok.
Evet ben aldım M-ATX geldi. İade edeceğim.
1780651847
Kart çok güzel ama kasada boşluk yapacak. Ne kadar boşluk yapacağını kestiremiyorum ama fiyatına çok güzel anakart
1780652144
Servis neden hocam
Aldım kuracağım gelsinler
1780524904
Eyvallah, Daha iyisi senin olsun
1780525028
Evet ssd fiyatları ile çok oynadılar, birazda pahalı olmasının sebebi taksitli olması :)
1780525053
Canavar gibi monitör neden olmamış
1780525146
Eyvallah
1780525176
Evet beyazın ayrı bir aurası var
Beyaz aradığım için ekran kartında f/p kalmam gerekti ayrıca dolu bir kart diye düşündüm kral performans farkı yok gibi birsey zaten
1780516689
Eyw karsim