Genellikle avuç değmeyecek şekilde tam kavrıyorum
1782070127
Valla kanka yalan yok gereksiz pahalı ama kullandığın ürünün preimum olması ve kaliteli olması...
Normalde razer deathreader v3 pro kullanıyodum elime fln uyuyodu baya memmundum .Abim çöktü ona ,bende 4k ya yeni bir mouse alıcam abimin mouse vermesine...