Değişim ürünü Anadolu Mega dağıtım merkezinden dağıtıma çıkmıyor

Katılım
24 Ağustos 2025
Mesajlar
4
Reaksiyon skoru
0
16 Ağustos’ta çeşitli forumlarda açtığım konu üzerine ve detaylı araştırma sonucu satın aldığım ve 20 Ağustos’ta elime ulaşan KTC H25T7 monitörü, güvenlik bandının açık bir şekilde elime geçmesi ve üründe ölü pixel çıkması sebebiyle yenisi ile değişimini talep ettim. Kurye gelip monitörü hızlı bir şekilde aldı ve çok kısa sürede (2 günde) monitör iade alım şubesi olan Anadolu Mega Dağıtım Şubesi’ne ulaştı.

Kargo şubeye ulaştıktan sonra 3 gündür yerinde dağıtıma çıkmasını beklemekteyim. Bilgisayarda yapmam gereken işleri anlık olarak monitörüm olmaması sebebiyle gerçekleştiremiyorum. Bu konuyu Hepsiburada’yı arayarak belirttiğimde, ürünün acil kategorisine alındığını söyleyerek telefonu yüzüme kapattılar.

Ürün hâlâ Anadolu Mega Dağıtım Merkezi’nde beklemekte. Şikayetvar üzerinden şubeye baktığımda, belki de yüzlerce insan bu şubenin bazı şikayetlere göre 2 haftaya kadar ürünü dağıtım şubesinde beklettiğini ve asla ilgilenmediklerini belirtmiş.

Bu süreçte sizce ne yapmalıyım? Yasal bir hakkım varsa nedir?
 
16 Ağustos’ta çeşitli forumlarda açtığım konu üzerine ve detaylı araştırma sonucu satın aldığım ve 20 Ağustos’ta elime ulaşan KTC H25T7 monitörü, güvenlik bandının açık bir şekilde elime geçmesi ve üründe ölü pixel çıkması sebebiyle yenisi ile değişimini talep ettim. Kurye gelip monitörü hızlı bir şekilde aldı ve çok kısa sürede (2 günde) monitör iade alım şubesi olan Anadolu Mega Dağıtım Şubesi’ne ulaştı.

Kargo şubeye ulaştıktan sonra 3 gündür yerinde dağıtıma çıkmasını beklemekteyim. Bilgisayarda yapmam gereken işleri anlık olarak monitörüm olmaması sebebiyle gerçekleştiremiyorum. Bu konuyu Hepsiburada’yı arayarak belirttiğimde, ürünün acil kategorisine alındığını söyleyerek telefonu yüzüme kapattılar.

Ürün hâlâ Anadolu Mega Dağıtım Merkezi’nde beklemekte. Şikayetvar üzerinden şubeye baktığımda, belki de yüzlerce insan bu şubenin bazı şikayetlere göre 2 haftaya kadar ürünü dağıtım şubesinde beklettiğini ve asla ilgilenmediklerini belirtmiş.

Bu süreçte sizce ne yapmalıyım? Yasal bir hakkım varsa nedir?
Yeni monitör al diğer monitörde iade talep et. Satıcı hepsiburada ise zaten iade edilir.
 
16 Ağustos’ta çeşitli forumlarda açtığım konu üzerine ve detaylı araştırma sonucu satın aldığım ve 20 Ağustos’ta elime ulaşan KTC H25T7 monitörü, güvenlik bandının açık bir şekilde elime geçmesi ve üründe ölü pixel çıkması sebebiyle yenisi ile değişimini talep ettim. Kurye gelip monitörü hızlı bir şekilde aldı ve çok kısa sürede (2 günde) monitör iade alım şubesi olan Anadolu Mega Dağıtım Şubesi’ne ulaştı.

Kargo şubeye ulaştıktan sonra 3 gündür yerinde dağıtıma çıkmasını beklemekteyim. Bilgisayarda yapmam gereken işleri anlık olarak monitörüm olmaması sebebiyle gerçekleştiremiyorum. Bu konuyu Hepsiburada’yı arayarak belirttiğimde, ürünün acil kategorisine alındığını söyleyerek telefonu yüzüme kapattılar.

Ürün hâlâ Anadolu Mega Dağıtım Merkezi’nde beklemekte. Şikayetvar üzerinden şubeye baktığımda, belki de yüzlerce insan bu şubenin bazı şikayetlere göre 2 haftaya kadar ürünü dağıtım şubesinde beklettiğini ve asla ilgilenmediklerini belirtmiş.

Bu süreçte sizce ne yapmalıyım? Yasal bir hakkım varsa nedir?
malesef bekliceksiniz
 
Peki bu monitöre şubede beklediği süre içerisinde hasar gelirse ve hepsiburada değişimi iptal ederse nasıl şubede zarar geldiğini kanıtlayabilirim?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ürünü verirken vs sadece ölü pixel in olduğu kısımlarının fotoğrafını çekmiştim.
 
Anadolu mega merkezinde 3 gün kadar bekliyor genelde. Yani şöyle söyleyeyim bir monitörün hepsiburada deposuna ulaşması tam 7 gün sürüyor. Nereden mi biliyorum 1 ay olmadı hepsiburada satıcılı aoc monitör iade ettim mega merkezinde 3 gün boyunca sabit kaldı. Sanırım orası iade toplama merkezi orada bekletiliyor o sebeple.
 
Geri
Top