KayraBEY201
80+
- Katılım
- 24 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 4
- Reaksiyon skoru
- 0
16 Ağustos’ta çeşitli forumlarda açtığım konu üzerine ve detaylı araştırma sonucu satın aldığım ve 20 Ağustos’ta elime ulaşan KTC H25T7 monitörü, güvenlik bandının açık bir şekilde elime geçmesi ve üründe ölü pixel çıkması sebebiyle yenisi ile değişimini talep ettim. Kurye gelip monitörü hızlı bir şekilde aldı ve çok kısa sürede (2 günde) monitör iade alım şubesi olan Anadolu Mega Dağıtım Şubesi’ne ulaştı.
Kargo şubeye ulaştıktan sonra 3 gündür yerinde dağıtıma çıkmasını beklemekteyim. Bilgisayarda yapmam gereken işleri anlık olarak monitörüm olmaması sebebiyle gerçekleştiremiyorum. Bu konuyu Hepsiburada’yı arayarak belirttiğimde, ürünün acil kategorisine alındığını söyleyerek telefonu yüzüme kapattılar.
Ürün hâlâ Anadolu Mega Dağıtım Merkezi’nde beklemekte. Şikayetvar üzerinden şubeye baktığımda, belki de yüzlerce insan bu şubenin bazı şikayetlere göre 2 haftaya kadar ürünü dağıtım şubesinde beklettiğini ve asla ilgilenmediklerini belirtmiş.
Bu süreçte sizce ne yapmalıyım? Yasal bir hakkım varsa nedir?
Kargo şubeye ulaştıktan sonra 3 gündür yerinde dağıtıma çıkmasını beklemekteyim. Bilgisayarda yapmam gereken işleri anlık olarak monitörüm olmaması sebebiyle gerçekleştiremiyorum. Bu konuyu Hepsiburada’yı arayarak belirttiğimde, ürünün acil kategorisine alındığını söyleyerek telefonu yüzüme kapattılar.
Ürün hâlâ Anadolu Mega Dağıtım Merkezi’nde beklemekte. Şikayetvar üzerinden şubeye baktığımda, belki de yüzlerce insan bu şubenin bazı şikayetlere göre 2 haftaya kadar ürünü dağıtım şubesinde beklettiğini ve asla ilgilenmediklerini belirtmiş.
Bu süreçte sizce ne yapmalıyım? Yasal bir hakkım varsa nedir?