benim turknetten kaynaklı değil telekom gavurundan kaynaklı pek ihtimal vermiyordum onaBu yeniliklere ek olarak TT altyapisinda 1000 megabit hizmeti açması lazımdı.
net bir bilgim yokbide arkadaşlar tt'den turknet'e geçişlerde tt hizmet numarası 178 ile başlıyorsa bazı sıkıntılar yaşanabiliyormuş.(yeniden kurulum vs.) bu sorun gerçek mi bilen var mı?
türk telekoma geçersen taahütlü mü geçeceksinHocam ben 1,5 aydır ŞokNet kullanıyorum, taahutsuz olduğu için cayma bedeli yok ancak diğer operatörleri aradigimda (turknet, netspeed vs.) BTK’nın belirlemis olduğu kurallara göre mevcut operatörde 3 ay dolmadan başka İSS geçişi yapamazmışım. Bu sacmalik ne böyle? Ben zaten şokneti biraz deneyeyim, memnun kalmazsam başka iss geçiş yapayım diye denedim. Bu çok saçma değil mi? Olurda 3 aydan önce ise değiştirmem durumunda geçiş yapamayacaklarını, başka porttan yeni abonelik açabileceklerini söylediler. Bunun içinde ekstradan 1k kadar kurulum ücreti istiyorlar. Ama TT’yi aradığımda istediğim gibi ücretsiz geçiş yapabileceğimi söylüyorlar 3 ay dolmasına gerek kalmadan ve kurulum ücreti gerektirmeden. Ne bu böyle? Kafam karıştı
evet taahutsuz paketi yok ttnintürk telekoma geçersen taahütlü mü geçeceksin
şimdi bu söyleyeceğim kesin %100 bilgi niteliğinde değil yanlışım varsa düzeltir arkadaşlarevet taahutsuz paketi yok ttnin
lakin bildiğim kadarı ile turk telekomda taahütlü hizmet olduğu için sanırsam bağlantı ücreti yok
Mantıklı bi teori, çok çakalca eğer dediğin gibiyseşimdi bu söyleyeceğim kesin %100 bilgi niteliğinde değil yanlışım varsa düzeltir arkadaşlar
lakin bildiğim kadarı ile turk telekomda taahütlü hizmet olduğu için sanırsam bağlantı ücreti yok
bu sebeplede başka operatörlerden geçişlerde 90 gün beklemenize gerek yok diyor olabilirler
nedeni ise
sizin herhangi bir operatde istediğiniz an sözleşme sonladırma imkanınız var
ama geçiş için 90 gün beklemeniz lazım fakat
siz şimdi misal turk telekoma taşıma işlemi yapacaksınız 90 gün dolmadı diyelim
gel sen bizde öyle bir durum yok diyor
neden diyor
belki sen taşıma işlemi yaptığını düşünüyorsun böyle talep veriyorsun ama
onlar o hizmet numarasını bir önceki servisten sonlandırıp sıfır kurulum yapıyor gibi gösteriyor büyük ihtimalle
sen bu güne kadar evinde hiç internet kullanmasan da
başka bir servisten 120. gün geçiş yapsan da
90 günlük süre dolmadan geçiş yapsan da
onlar sana sıfırdan kurulum yapıyor gibi yapıyor
arka plandaki iş akışını eğer bir önceki hizmetinde 90 gün dolmadı ise sanki bir öncekinde işlemi sonlandırmış gibi gösteriyor
burda daha önceki firmadaki hizmetini kendin sonlandırsan ve sonrasında telekoma geçeyim desen
eğer bölgende boşta port sıkıntısı varsa bu işlemleri kendin yapana kadar boşa düşen portunu başka müşteriye satma imkanları olabilir
aama turk telekoma geçişte 90 gün dolmasa bile geçiş işlemleri ile telekom ilgilenirse o portu başkasına satmayıp yine sana revize ediyordur
TEKRAR SÖYLÜYORUM %100 BİLGİ DEĞİL
İhtimali yüksek bir tahmin
telekom internet sitesinde tarife ile ilgili bilgilerde şu bilgiden yola çıkarak düşündüm
Alıntıyı görüntüle
rakip firmalar için de haksız rekabet (tabi tüketicinin umrunda olup olmaması ayrı bir şey bana ne onlar bizi düşünüyor mu ki ben onları düşüneyim diyebilirsiniz bir tüketici olarakMantıklı bi teori, çok çakalca eğer dediğin gibiyse