Amazon ve Kingston SSD problemi

lorsef

80+
Katılım
11 Ekim 2025
Mesajlar
20
Reaksiyon skoru
2
Arkadaşlar selam
Direk olarak konuya giriyorum Mayıs 2023 te Amazon aracılığıyla Amazon germanyden aldığım Kingston FURY Renegade PCIe 4.0 ürünü 1 ay önce arıza verdi.Amazonla iletişime geçtim bana https://www.kingston.com/tr/support sitesiyle iletişime geçin denildi.az buçuk ingilizceyle derdimi anlattım onlarda destekbilisim sitesine yönlendirdi.Destekbilisim ürünü gönderdim.iade ve değişim talebi çıktı.Bu iade formuyla satın aldığınız yere başvurun denildi.Bende amazonla iletişime geçtim ilk müşteri hizmetleri ürünün sadece para iadesini yapabileceklerini söyledi.Bende haklı olarak kabul etmedim iade edeceği ücret 1.700 küsür şimdi bu ürünü almaya kalksak 4-5 bin arası daha yetkili biriyle görüşmek istediğimi belirttim beni Ceren diye yetkili bir bayana aktardı.Kesinlikle ücret iadesi ve değişip kabul edemeyiz 2 yıl garanti süresi geçmiş dedi.Ben destekbilisim size yönlendirdi bende koca firmada farkında ürünün garantisi 5 yıl dedim bu sebeple iade formu çıkartmışlar dedim.oda sert bi üslüpla beyfendi 2 yıl garantisi bitmiş dedi.Ben demin x müşteri hizmetleri ücreti iade edecekti sizle iletişim kurmasaydım nasıl iade edecekti dedim ? Oda düz mantık konuşmuş seçeneklerden ilerleseydi oda iade ücreti veremeyecekti dedi.Bende gerekli yerlere şikayet edecem diyip ayrıldım sohbetten.

Şimdi arkadaşlar nasıl bir süreç izlemeyelim ? Destekbilisime mail attım durumu tekrar izah ettim.Şikayet varada yazacağım ayrıca kingston sitesinede yazacağım.Sizin bir öneriniz var mı ?

form ekte
 

Ekler

  • Ekran görtrüntüsü 2025-10-28 114150.webp
    Ekran görtrüntüsü 2025-10-28 114150.webp
    38.5 KB · Hit: 26
genelde ürünler alındığı pazar yerinden kurallar gereği max 2 yıl garanti desteği sağlar. bunun üstündeki garantiler için yetkili servis devreye girer. daha önce 3 yıllık monitörüm 2. yılı geçtiği için bu durumu yaşamıştım. uğraşmadığım için para iadesi almıştım. yani o ürünlerde yazan 5 yıl garanti 10 yıl garanti ibareleri sadece yetkili servis tarfından sağlanır. saıtn alınan pazar yeri sadece 2 yıl garanti hizmeti sunar. araştırıp öğrendiğim buydu. belki işine yarar bu bilgi.
 
Arkadaşlar selam
Direk olarak konuya giriyorum Mayıs 2023 te Amazon aracılığıyla Amazon germanyden aldığım Kingston FURY Renegade PCIe 4.0 ürünü 1 ay önce arıza verdi.Amazonla iletişime geçtim bana https://www.kingston.com/tr/support sitesiyle iletişime geçin denildi.az buçuk ingilizceyle derdimi anlattım onlarda destekbilisim sitesine yönlendirdi.Destekbilisim ürünü gönderdim.iade ve değişim talebi çıktı.Bu iade formuyla satın aldığınız yere başvurun denildi.Bende amazonla iletişime geçtim ilk müşteri hizmetleri ürünün sadece para iadesini yapabileceklerini söyledi.Bende haklı olarak kabul etmedim iade edeceği ücret 1.700 küsür şimdi bu ürünü almaya kalksak 4-5 bin arası daha yetkili biriyle görüşmek istediğimi belirttim beni Ceren diye yetkili bir bayana aktardı.Kesinlikle ücret iadesi ve değişip kabul edemeyiz 2 yıl garanti süresi geçmiş dedi.Ben destekbilisim size yönlendirdi bende koca firmada farkında ürünün garantisi 5 yıl dedim bu sebeple iade formu çıkartmışlar dedim.oda sert bi üslüpla beyfendi 2 yıl garantisi bitmiş dedi.Ben demin x müşteri hizmetleri ücreti iade edecekti sizle iletişim kurmasaydım nasıl iade edecekti dedim ? Oda düz mantık konuşmuş seçeneklerden ilerleseydi oda iade ücreti veremeyecekti dedi.Bende gerekli yerlere şikayet edecem diyip ayrıldım sohbetten.

Şimdi arkadaşlar nasıl bir süreç izlemeyelim ? Destekbilisime mail attım durumu tekrar izah ettim.Şikayet varada yazacağım ayrıca kingston sitesinede yazacağım.Sizin bir öneriniz var mı ?

form ekte
Su durumda Amazon'luk durum değil de üretici ile halletmen lazım durumu gibi geliyor bana 2 yıllık süre bitmiş anladığım kadarıyla bundan dolayı pekte bir şey yapacakların düşünmüyorum chatgpt sor oradan Bilgi almaya çalış hocam
 
Amazon para iadeside vermeyeceğini söylüyor ben şimdi nereye yazayım destekbilisim ürünüde vermiyor.Orayada mail attım dönüş bekliyorum
 
İleride bir de bizden almadınız ki konusu çıkar. Sonuçta Almanya'dan aldınız. Bunu belki henüz fark edemediler. Bekleyelim, görelim.
 
amazon bu tarz ürünlerin iade kısmında yalpalıyor. elimde DOA raporum var diyeceksin. O DOA raporunu amazonun verdiği bir maile atacaksın. onlarda sana iade yapacak. Yani iade amazon üzerinden yapılacak. Sana para iadesini gönderdiğin Destech yetkili servisi yapmaz. Ürün hangi platformdan alındı ise o platform yapar iadeyi.
 
amazon bu tarz ürünlerin iade kısmında yalpalıyor. elimde DOA raporum var diyeceksin. O DOA raporunu amazonun verdiği bir maile atacaksın. onlarda sana iade yapacak. Yani iade amazon üzerinden yapılacak. Sana para iadesini gönderdiğin Destech yetkili servisi yapmaz. Ürün hangi platformdan alındı ise o platform yapar iadeyi.
Banada destekbilisim böyle söyledi fakat ben iade değilde ürünü istiyorum 2 yıl önce 1.700 TL'ye almışım ürünü şimdiki 1.700 TL'ye ne alınır ki ?
 
Banada destekbilisim böyle söyledi fakat ben iade değilde ürünü istiyorum 2 yıl önce 1.700 TL'ye almışım ürünü şimdiki 1.700 TL'ye ne alınır ki ?
sizin amazon germany den alındığı için durum biraz karışık hocam. bir şey söylemek zor. para iadesi alınabilir ama aynı üründen alınabilr mi emin değilim.
 
Banada destekbilisim böyle söyledi fakat ben iade değilde ürünü istiyorum 2 yıl önce 1.700 TL'ye almışım ürünü şimdiki 1.700 TL'ye ne alınır ki ?
Servis sana yakinsa bizzat gidip onlarla konus bana 15 20 dk 3 defa uğradım Google yorumları içler acısı ne kadarı doğru yorumların muamma ama hepside tesadüf olamaz sonuçta problemleri
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

sizin amazon germany den alındığı için durum biraz karışık hocam. bir şey söylemek zor. para iadesi alınabilir ama aynı üründen alınabilr mi emin değilim.
Normalde Samsung telefon ve yenilenmiş telefon hizmeti veriyor biliyordum ama bu tarz durumlarada bakıyormus şaşırdım görseldeki servisin adresi 15 20 dk bana deneyimlerim oldu pekte güvenilecek servis değil doğrusu
 
Amazon germany'den dolar veya euro olarak almış olmuyor musun para iadesini nasıl yapacaklar soraydın
 
Servis sana yakinsa bizzat gidip onlarla konus bana 15 20 dk 3 defa uğradım Google yorumları içler acısı ne kadarı doğru yorumların muamma ama hepside tesadüf olamaz sonuçta problemleri
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Normalde Samsung telefon ve yenilenmiş telefon hizmeti veriyor biliyordum ama bu tarz durumlarada bakıyormus şaşırdım görseldeki servisin adresi 15 20 dk bana deneyimlerim oldu pekte güvenilecek servis değil doğrusu
eğer mümkünse ürünü muadili ile değişimini istemekte olabilir bi şansınızı deneyin servisten. yoksa zaten THH ye başvurulabilir. Örnek geçen arkadaşın AOC monitörü bozuldu garntisi mevcuttu. 23.8 inc 165 HZ idi, ellerinde yoktu 23.8 inc 200 hz monitör verdiler.
 
Amazon germany'den dolar veya euro olarak almış olmuyor musun para iadesini nasıl yapacaklar soraydın
Hayır TL ile alınıyor :) satıcı germany ama TL ile alıyorsun ürünleri
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar selam
Direk olarak konuya giriyorum Mayıs 2023 te Amazon aracılığıyla Amazon germanyden aldığım Kingston FURY Renegade PCIe 4.0 ürünü 1 ay önce arıza verdi.Amazonla iletişime geçtim bana https://www.kingston.com/tr/support sitesiyle iletişime geçin denildi.az buçuk ingilizceyle derdimi anlattım onlarda destekbilisim sitesine yönlendirdi.Destekbilisim ürünü gönderdim.iade ve değişim talebi çıktı.Bu iade formuyla satın aldığınız yere başvurun denildi.Bende amazonla iletişime geçtim ilk müşteri hizmetleri ürünün sadece para iadesini yapabileceklerini söyledi.Bende haklı olarak kabul etmedim iade edeceği ücret 1.700 küsür şimdi bu ürünü almaya kalksak 4-5 bin arası daha yetkili biriyle görüşmek istediğimi belirttim beni Ceren diye yetkili bir bayana aktardı.Kesinlikle ücret iadesi ve değişip kabul edemeyiz 2 yıl garanti süresi geçmiş dedi.Ben destekbilisim size yönlendirdi bende koca firmada farkında ürünün garantisi 5 yıl dedim bu sebeple iade formu çıkartmışlar dedim.oda sert bi üslüpla beyfendi 2 yıl garantisi bitmiş dedi.Ben demin x müşteri hizmetleri ücreti iade edecekti sizle iletişim kurmasaydım nasıl iade edecekti dedim ? Oda düz mantık konuşmuş seçeneklerden ilerleseydi oda iade ücreti veremeyecekti dedi.Bende gerekli yerlere şikayet edecem diyip ayrıldım sohbetten.

Şimdi arkadaşlar nasıl bir süreç izlemeyelim ? Destekbilisime mail attım durumu tekrar izah ettim.Şikayet varada yazacağım ayrıca kingston sitesinede yazacağım.Sizin bir öneriniz var mı ?

form ekte
Kingston ile tekrar iletişime geç onlarla halledersin problemi bence biraz uzun sürüyor süreçleri deneyimlerim var hyperx markasından ama genelde çözüm odaklılar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar selam
Direk olarak konuya giriyorum Mayıs 2023 te Amazon aracılığıyla Amazon germanyden aldığım Kingston FURY Renegade PCIe 4.0 ürünü 1 ay önce arıza verdi.Amazonla iletişime geçtim bana https://www.kingston.com/tr/support sitesiyle iletişime geçin denildi.az buçuk ingilizceyle derdimi anlattım onlarda destekbilisim sitesine yönlendirdi.Destekbilisim ürünü gönderdim.iade ve değişim talebi çıktı.Bu iade formuyla satın aldığınız yere başvurun denildi.Bende amazonla iletişime geçtim ilk müşteri hizmetleri ürünün sadece para iadesini yapabileceklerini söyledi.Bende haklı olarak kabul etmedim iade edeceği ücret 1.700 küsür şimdi bu ürünü almaya kalksak 4-5 bin arası daha yetkili biriyle görüşmek istediğimi belirttim beni Ceren diye yetkili bir bayana aktardı.Kesinlikle ücret iadesi ve değişip kabul edemeyiz 2 yıl garanti süresi geçmiş dedi.Ben destekbilisim size yönlendirdi bende koca firmada farkında ürünün garantisi 5 yıl dedim bu sebeple iade formu çıkartmışlar dedim.oda sert bi üslüpla beyfendi 2 yıl garantisi bitmiş dedi.Ben demin x müşteri hizmetleri ücreti iade edecekti sizle iletişim kurmasaydım nasıl iade edecekti dedim ? Oda düz mantık konuşmuş seçeneklerden ilerleseydi oda iade ücreti veremeyecekti dedi.Bende gerekli yerlere şikayet edecem diyip ayrıldım sohbetten.

Şimdi arkadaşlar nasıl bir süreç izlemeyelim ? Destekbilisime mail attım durumu tekrar izah ettim.Şikayet varada yazacağım ayrıca kingston sitesinede yazacağım.Sizin bir öneriniz var mı ?

form ekte
Chatgpt verdiği örneklere göz atabilirsin



ChatGPT:

Türkiye Cumhuriyeti'nde tüketicilerin, belirli koşullar altında, ürünlerdeki sorunlar nedeniyle hak talebinde bulunma hakkı bulunmaktadır. Özellikle e-ticaret sitesinin "2 yıl garanti" gibi bir sınırlama getirmesi, yasal haklarınızı etkilemez. Türkiye'deki Tüketici Hakları ve Ayıplı Mal düzenlemeleri çerçevesinde aşağıdaki haklarınızı talep edebilirsiniz:

1.

Türkiye'de, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu'na göre, yasal garanti süresi belirli ürünler için 2 yıl olmasına rağmen, üretici tarafından verilen garanti süresi daha uzun olabiliyor. Eğer üretici 5 yıl garanti veriyorsa, bu garanti koşullarına da uymanız gerekmektedir.

Yasal haklarınız şunlardır:

  • Üretici Garantisi: Üretici 5 yıl garanti veriyorsa, e-ticaret sitesi bu garanti süresi dolmuş bir ürünle ilgili olarak sizi mağdur edemez. Üretici firma ile iletişime geçebilir ve garanti süresi içinde çözüm talep edebilirsiniz.
  • Ayıplı Mal: Eğer ürünün hatalı veya arızalı olduğunu düşünüyorsanız ve bu sorun garanti süresi içinde oluşmuşsa, ürün ayıplı mal kabul edilir. Bu durumda, ayıplı mal nedeniyle iade, değiştirme veya tamir talebinde bulunabilirsiniz.

2.

E-ticaret sitesi, kendi politikasına göre iade almayı reddetmiş olsa da, ürünün ayıplı olması durumunda, 2 yılı geçse de yasal haklarınızı kullanabilirsiniz. Tüketici olarak şunları talep edebilirsiniz:

  • İade (geri ödeme): Eğer ürün ayıplıysa, bu durumda ürünü iade etme hakkınız vardır.
  • Ürün Değişimi: Ürününüzdeki sorun, üretici garanti süresi içinde çözülmediği takdirde, üretici ya da satıcı size yeni bir ürün sunmak zorundadır.
  • Tamir Edilmesi: Ürün arızalıysa, onarılmasını talep edebilirsiniz.

3.

E-ticaret sitesinin garanti süresi ile ilgili önerdiği reddedici tavır, Türkiye'deki yasal çerçevelerle çelişmektedir. Bu nedenle:

  • E-ticaret sitesine yazılı olarak başvurup, yasal haklarınızı hatırlatabilir ve üretici garantisini de belirterek çözüm talep edebilirsiniz.
  • Eğer satıcı ile anlaşma sağlayamazsanız, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsiniz.

4.

Tüketici Hakem Heyeti, ayıplı mal durumlarında başvurulabilecek en önemli mercidir. Eğer e-ticaret sitesi ile anlaşmazlık yaşarsanız, başvurabileceğiniz bir çözüm yolu olarak şunlar vardır:

  • Başvurunuzu, ürünün fiyatına göre il veya ilçe Tüketici Hakem Heyeti'ne yapabilirsiniz. Bu başvuruyu ücretsiz yapabilirsiniz ve heyet karar vererek sizi haklı bulursa, satıcı ürünü değiştirmek, tamir etmek veya geri almak zorunda kalır.

5.

Eğer Hakem Heyeti çözüm getirmezse ve durum ciddi ise, mahkeme yolu da bir alternatiftir. Tüketici mahkemelerinde de başvurabileceğiniz haklarınız vardır.


Özetle:

  • 5 yıl garanti: Üreticinin verdiği garanti süresi, yasal garanti süresinin üstündedir ve geçerlidir.
  • İade veya değişim hakkınız: Ürün ayıplıysa ve garanti süresi içinde bir sorun varsa, iade veya değişim talep edebilirsiniz.
  • Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru: E-ticaret sitesiyle çözüme ulaşamazsanız, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsiniz.
E-ticaret sitesinin reddetmesine rağmen bu hakları talep edebilirsiniz ve haklarınız yasalarla güvence altına alınmıştır.


ChatGPT:

Eğer ürünü servise verdiniz ve servis ürünün değişim veya iade raporunu verdiyse, ancak servis ürünü iade etmeyeceğini belirttiyse, bu durumda da bazı yasal haklarınız devreye girer. Durumunuzu ele alırken birkaç adımı izleyebilirsiniz:

1.

Servis, ürünü inceledi ve değişim veya iade raporu verdiğine göre, bu ürünün aylık veya teknik bir sorunu olduğunu ve garanti kapsamında olması gerektiğini belirtmiş oluyor. Bu durumun, üretici garantisi kapsamında değerlendirilmesi gerekir. Eğer servis raporunda ürünün değişmesi gerektiği veya hatalı olduğu belirtiliyorsa, üretici tarafından bu raporun dikkate alınması gerekir.

Yapmanız gerekenler:

  • Servis raporunun bir kopyasını saklayın.
  • Üretici ile iletişime geçin: Üreticiye servis raporunu ileterek, ürünün garanti kapsamında değiştirilmesi gerektiğini belirtin. Üreticinin de bu durumu çözmesi gerekir.

2.

E-ticaret sitesi ürünü iade etmiyor ancak servis raporuyla birlikte, ürün garantisi kapsamında iade veya değişim talebinizi yine e-ticaret sitesine yazılı olarak bildirmeniz gerekir. İlgili siteye şu adımları izleyerek başvurabilirsiniz:

  • Yazılı Başvuru Yapın: E-ticaret sitesine, ürünün servis raporu ile garanti kapsamında olduğunu belirten yazılı bir başvuru gönderin.
  • Servis Raporunu Ekleyin: Başvurunuza servis raporunu ekleyin ve bunun yasal dayanağını hatırlatın.

3.

Eğer e-ticaret sitesi ve üretici bu konuda size yardımcı olmuyorsa, başvurabileceğiniz bir başka seçenek de Tüketici Hakem Heyeti'dir.

Başvuru Süreci:

  • Hakem Heyetine Başvuru: Servis raporu ile birlikte, ürünü aldığınız e-ticaret sitesinin reddettiği yazılı başvuruyu ve servis raporunu da ekleyerek Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurabilirsiniz.
  • Başvuru Yeri: Eğer ürünün fiyatı 12.000 TL'nin altındaysa, ilçe Tüketici Hakem Heyeti'ne; 12.000 TL'nin üzerinde ise il Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsiniz.
  • Ücretsiz Başvuru: Hakem heyetine başvurmak ücretsizdir ve heyet, başvurunuzu değerlendirerek satıcıya çözüm sunar.

4.

Eğer Hakem Heyeti süreci de bir sonuç vermezse ve sorun çözülmezse, son çare olarak tüketici mahkemesine başvurma hakkınız vardır. Ancak bu, en son başvurulması gereken bir adımdır.

5.

Servis, ürünü değiştirmeyi veya iade etmeyi reddettiğini belirtiyor. Ancak, servislerin de belli yükümlülükleri vardır. Özellikle garanti kapsamında olan ürünlerde, servis ya tamir etmek ya da değiştirmekle yükümlüdür.

Servisle yapabileceğiniz iletişim:

  • Servise Yazılı Bildirim Gönderin: Servisin red kararını yazılı olarak talep edin ve bunun nedenini sorun. Ayrıca, garanti kapsamında olmaları gerektiği için değişim veya iade talep ettiğinizi belirtin.
  • Tüketici Hakları İle İlgili Hatırlatma Yapın: Servisin sizin hakkınızda tüketici yasalarını ihlal ettiğini belirtin.

Özetle Yapmanız Gerekenler:

  1. Servis raporunu ve garanti koşullarını kullanarak üretici ile iletişime geçin.
  2. E-ticaret sitesi ile yazılı iletişime geçin ve servis raporunu ekleyin.
  3. Eğer e-ticaret sitesi veya servis çözüm sunmazsa, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurun.
  4. Son çare olarak tüketici mahkemesine başvurabilirsiniz.
Tüketicinin korunmasına dair yasal haklarınız çerçevesinde, üretici ve e-ticaret sitesinin size çözüm sunması gerektiği unutulmamalıdır.



ChatGPT:

Türkiye Cumhuriyeti'nde tüketicilerin, belirli koşullar altında, ürünlerdeki sorunlar nedeniyle hak talebinde bulunma hakkı bulunmaktadır. Özellikle e-ticaret sitesinin "2 yıl garanti" gibi bir sınırlama getirmesi, yasal haklarınızı etkilemez. Türkiye'deki Tüketici Hakları ve Ayıplı Mal düzenlemeleri çerçevesinde aşağıdaki haklarınızı talep edebilirsiniz:

1.

Türkiye'de, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu'na göre, yasal garanti süresi belirli ürünler için 2 yıl olmasına rağmen, üretici tarafından verilen garanti süresi daha uzun olabiliyor. Eğer üretici 5 yıl garanti veriyorsa, bu garanti koşullarına da uymanız gerekmektedir.

Yasal haklarınız şunlardır:

  • Üretici Garantisi: Üretici 5 yıl garanti veriyorsa, e-ticaret sitesi bu garanti süresi dolmuş bir ürünle ilgili olarak sizi mağdur edemez. Üretici firma ile iletişime geçebilir ve garanti süresi içinde çözüm talep edebilirsiniz.
  • Ayıplı Mal: Eğer ürünün hatalı veya arızalı olduğunu düşünüyorsanız ve bu sorun garanti süresi içinde oluşmuşsa, ürün ayıplı mal kabul edilir. Bu durumda, ayıplı mal nedeniyle iade, değiştirme veya tamir talebinde bulunabilirsiniz.

2.

E-ticaret sitesi, kendi politikasına göre iade almayı reddetmiş olsa da, ürünün ayıplı olması durumunda, 2 yılı geçse de yasal haklarınızı kullanabilirsiniz. Tüketici olarak şunları talep edebilirsiniz:

  • İade (geri ödeme): Eğer ürün ayıplıysa, bu durumda ürünü iade etme hakkınız vardır.
  • Ürün Değişimi: Ürününüzdeki sorun, üretici garanti süresi içinde çözülmediği takdirde, üretici ya da satıcı size yeni bir ürün sunmak zorundadır.
  • Tamir Edilmesi: Ürün arızalıysa, onarılmasını talep edebilirsiniz.

3.

E-ticaret sitesinin garanti süresi ile ilgili önerdiği reddedici tavır, Türkiye'deki yasal çerçevelerle çelişmektedir. Bu nedenle:

  • E-ticaret sitesine yazılı olarak başvurup, yasal haklarınızı hatırlatabilir ve üretici garantisini de belirterek çözüm talep edebilirsiniz.
  • Eğer satıcı ile anlaşma sağlayamazsanız, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsiniz.

4.

Tüketici Hakem Heyeti, ayıplı mal durumlarında başvurulabilecek en önemli mercidir. Eğer e-ticaret sitesi ile anlaşmazlık yaşarsanız, başvurabileceğiniz bir çözüm yolu olarak şunlar vardır:

  • Başvurunuzu, ürünün fiyatına göre il veya ilçe Tüketici Hakem Heyeti'ne yapabilirsiniz. Bu başvuruyu ücretsiz yapabilirsiniz ve heyet karar vererek sizi haklı bulursa, satıcı ürünü değiştirmek, tamir etmek veya geri almak zorunda kalır.

5.

Eğer Hakem Heyeti çözüm getirmezse ve durum ciddi ise, mahkeme yolu da bir alternatiftir. Tüketici mahkemelerinde de başvurabileceğiniz haklarınız vardır.


Özetle:

  • 5 yıl garanti: Üreticinin verdiği garanti süresi, yasal garanti süresinin üstündedir ve geçerlidir.
  • İade veya değişim hakkınız: Ürün ayıplıysa ve garanti süresi içinde bir sorun varsa, iade veya değişim talep edebilirsiniz.
  • Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru: E-ticaret sitesiyle çözüme ulaşamazsanız, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsiniz.
E-ticaret sitesinin reddetmesine rağmen bu hakları talep edebilirsiniz ve haklarınız yasalarla güvence altına alınmıştır.
 
Son düzenleme:
Amazon germany'den dolar veya euro olarak almış olmuyor musun para iadesini nasıl yapacaklar soraydın
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar Bu soruyu sordum iade ücret yok denildi ama zaten verseydikte TL üzerinden alınan ücret geri verilecekti dendi.

Ben Denizlide yaşıyorum Destekbilişime gitme gibi şansım yok..Şikayet vara yazdım şimdi tekrar destebilişime mail atıyorum süreç nasıl ilerliyecek göreceğim duruma göre kingston sitesine tekrar mail atacağım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,166,122
Mesajlar
10,511,508
Üyeler
185,222
Son üye
Ayazz1
Geri
Top