Çözüldü✓ Thermaltake view 380xl 850w 80+gold 8500 tl alınır mı

Muhtemelen beyaz kasayada siyah psu yolluyorlar çünkü gx3 ün beyaz versiyonu yok. :(
 
Psu ya bir şey diyemem ama kasa çok iyi kendi gözünle gör. İçindeki parçaları imzam da görebilirsin. Sana tek önerim kendi fanlarının hepsini degistirmen yerinde olur. Çünkü aşırı şok olmasa da ses çalışıyorlar ve benim gibi hemen yanında duracaksa o sesi biraz duyabilirsin. Ek olarak sıvı soğutucuunun su pompası çok sesli çalışıyorsa onun sesinde çok iyi abzorbe edemiyor. Bu kasayla beraber kullanacağın bileşenlerin sessiz olmasına dikkat etmen lazım

IMG_5813.webp
 

Ekler

  • IMG_5911.webp
    IMG_5911.webp
    202.2 KB · Hit: 53
Yeni ekran kartlarını destekliyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Beyaz geldi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Fotoğrafı yüklemiyor
Özelden yazarsanız atmaya çalışırım resmini
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O zaman çok iyi hocam bir fotoğraf atabilir misiniz size zahmet
Buraya atamıyorum yüklemiyor özelden yazma şansın olur ise atarım
 
Psu ya bir şey diyemem ama kasa çok iyi kendi gözünle gör. İçindeki parçaları imzam da görebilirsin. Sana tek önerim kendi fanlarının hepsini degistirmen yerinde olur. Çünkü aşırı şok olmasa da ses çalışıyorlar ve benim gibi hemen yanında duracaksa o sesi biraz duyabilirsin. Ek olarak sıvı soğutucuunun su pompası çok sesli çalışıyorsa onun sesinde çok iyi abzorbe edemiyor. Bu kasayla beraber kullanacağın bileşenlerin sessiz olmasına dikkat etmen lazım

Alıntıyı görüntüle
Siz hangi fanları aldınız hocam
 
Muhtemelen beyaz kasayada siyah psu yolluyorlar çünkü gx3 ün beyaz versiyonu yok. :(
PSU zaten arkada kalacak, tek sorun kablolar siyah olur ona da örgü kablo çözdü mü tamamdır zaten beyaz psu ların kabloları da hoş durmuyor beyaz kasa da örgü ya da rgb kablo şart.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top