Hocam kasayı beyaz mı aldınız, psu da beyaz mı?Kasa psu gx3 modelitughpower
Hocam kasayı beyaz mı aldınız, psu da beyaz mı?Kasa psu gx3 modelitughpower
Ozaman gelsin iptal etmiyorumThermaltake iyi markadır, alınır.
Yeni ekran kartlarını destekliyorRica etsem bi fotoğraf atabilirmisiniz kart olarak 5070 ti Alicam sorunsuz çalışsın yeter
Beyaz geldiMuhtemelen beyaz kasayada siyah psu yolluyorlar çünkü gx3 ün beyaz versiyonu yok.![]()
O zaman çok iyi hocam bir fotoğraf atabilir misiniz size zahmetYeni ekran kartlarını destekliyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Beyaz geldi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Fotoğrafı yüklemiyor
Özelden yazarsanız atmaya çalışırım resminiYeni ekran kartlarını destekliyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Beyaz geldi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Fotoğrafı yüklemiyor
Buraya atamıyorum yüklemiyor özelden yazma şansın olur ise atarımO zaman çok iyi hocam bir fotoğraf atabilir misiniz size zahmet
Siz hangi fanları aldınız hocamPsu ya bir şey diyemem ama kasa çok iyi kendi gözünle gör. İçindeki parçaları imzam da görebilirsin. Sana tek önerim kendi fanlarının hepsini degistirmen yerinde olur. Çünkü aşırı şok olmasa da ses çalışıyorlar ve benim gibi hemen yanında duracaksa o sesi biraz duyabilirsin. Ek olarak sıvı soğutucuunun su pompası çok sesli çalışıyorsa onun sesinde çok iyi abzorbe edemiyor. Bu kasayla beraber kullanacağın bileşenlerin sessiz olmasına dikkat etmen lazım
Alıntıyı görüntüle
Seslimi yoksa başka fan alsak daha iyi olurmuBen fan almadım kendi fanı var 3 revers 1 egzoz
PSU zaten arkada kalacak, tek sorun kablolar siyah olur ona da örgü kablo çözdü mü tamamdır zaten beyaz psu ların kabloları da hoş durmuyor beyaz kasa da örgü ya da rgb kablo şart.Muhtemelen beyaz kasayada siyah psu yolluyorlar çünkü gx3 ün beyaz versiyonu yok.![]()