❌İndirim Bitti! Sapphipe 9070 XT Nitro Plus 36.981₺!

Bende onu düşünüyorum bugün geliyor swift ama iptal etsem mi bilemedim.
aradaki 4k yı işlemciye ver hocam napcan ekran kartı nitro olsa ne olmasa ne sadece görünüş yani. Swiftte güzel kart serin çalışıyor ben 4k fazla buna vereceğime 7800x3D yerine 9800x3D alırdım mesela.
 
n11de ürünleri favoriye ekleyip takıp etmek lazım güzel indirimler oluyor
 
aradaki 4k yı işlemciye ver hocam napcan ekran kartı nitro olsa ne olmasa ne sadece görünüş yani. Swiftte güzel kart serin çalışıyor ben 4k fazla buna vereceğime 7800x3D yerine 9800x3D alırdım mesela.
Zaten swift 9 taksit almıştım, bu 6 oluyor benim kartlara gerek yok sanırım dediğiniz gibi.
 
Sapphire Nitro+ Amd Radeon Rx 9070 Xt 11348-01-20g 16gb Gddr6 Aeae2sap0010 40.787,01 TL yerine 36.981,58 TL

Kupon çıkarsa 36.600 e geliyor. 9 taksit avantajı var.
Tık hızında kupon var 10 bin TL üzeri. 600TL veriyor onunla birlikte 36.605TL'ye geliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

 
35 e prime almıştım geçilir mi sizce. Kuponla 1000 lira falan fark oluyor
 
Aga bu nitro+ kartını bi ben mi çirkin buluyorum ya herkes çok beğeniyor.
 
nitro+ yeni nesil güç portunu kullanıyor, pulse ve swift ise eski ona dikkat ederek seçilmeli, nitro+ için ara kablo kullananlarda kablo soket erime haberleri mevcut.
 
Geri
Top