❌İndirim Bitti! 💥 KTC H27E6 10.799 TL - 300Hz (320Hz O.C.) 2K QHD Fast IPS Monitör 💥

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
9999 a aldım iade edicem ama kullanmadım hiç sadece cs oynuyorum 1080p monitör vardı sigortaya verdim 1080 daha iyi cs için
 
9999 a aldım iade edicem ama kullanmadım hiç sadece cs oynuyorum 1080p monitör vardı sigortaya verdim 1080 daha iyi cs için
9999'a almış olsam iade etmem at kenara dursunluk fiyat :D
 
baya S verdi bu monitörün konusu etkilenmedim o kadar bu sefer :D
 
Güzel fiyatmista yazın alacam 2k umarım yine gelir panel hakkında bilgisi olan var mı nasıl
 
Kardeşlerim bu marka yerli bir marka mıdır ?
değil. çinli marka. türkiye'de temsilcisi ve distribütörü index bilgisayar. çok büyük bir distribütördür bünyesinde datagate-despec gibi distiler de bulunur. güvenle alabilirsin paneli segmentinin en iyisi.
 
Geldi bütün forumun gönlünün efendisi. "Milli monitörümüz olmaya aday" lafını ağır hakaret kabul ederim bu arada. Direkt milli monitörümüz. Doğru muyum @Tayfunns Bey?
Geçen bir konuda ips glow sorunu yüzünden önermeyi bıraktığını söylemişti.
 
Merakımdan soruyorum bu monitörün artısı var mı? Fiyatı AOC fiyatıyla neredeyse aynı.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,633
Mesajlar
11,079,243
Üyeler
198,166
Son üye
shuynn
Geri
Top