Asus Tuf 5070 Bu Fiyata Almaya Değer mi?

Şu an en az fiyat veren site ucuzbudur.com diye Bi site var ordan da almak istemiyorum iade vs olması durumunda sorun yaşamamak için yetkili satıcı olan yerden almak daha doğru olur diye düşünüyorum o yüzden gaming gen tr de 39 dan 40 a çıkmış fiyatı o düşer illaki onu bekliyim diyorum normalde dün alıcaktım karar veremedim tuf mı trio mu alsam diye
Hocam sen o parayı harcıyacaksın cumayı bekle istersen 4 günden bişey olmaz
 
Hocam sen o parayı harcıyacaksın cumayı bekle istersen 4 günden bişey olmaz
Geçen hafta da bekledim şansımıza bişey çıkmadı çıkarsa öyle güzel Bi indirimde olmuyor zaten bu kartlarda 5060 larsa falan oluyor genelde gaming gecesinde benim baktığım kartlar gelmiyor Bayadır cuma günü
 
Geçen hafta da bekledim şansımıza bişey çıkmadı çıkarsa öyle güzel Bi indirimde olmuyor zaten bu kartlarda 5060 larsa falan oluyor genelde gaming gecesinde benim baktığım kartlar gelmiyor Bayadır cuma günü
Hocam peşin fiyatına taksitli bakıcaksın zaten sen yine düşer çıkar diye bekle dedim bende bekliyorum iyi birşeyler bakalım neler gelicek
 
O zaman tavsiyem beklemen yönünde ben inanıyorum bu cuma bişeylerin geliceğine
Sarı sitede sıfır kutusu açılmamış palit 5070ti gaming pro var 42 bine sizce bu model nasıldır hocam ısınması vs kronik sorunu varmıdır acaba fiyat olarak iyiymiş
 
Sarı sitede sıfır kutusu açılmamış palit 5070ti gaming pro var 42 bine sizce bu model nasıldır hocam ısınması vs kronik sorunu varmıdır acaba fiyat olarak iyiymiş
Valla hocam cidden kutu açılmamışsa güzel fiyat karta gayet güzel bi kart bildiğim kadarıyla ama ince modelse biraz ısınır sff modellerdense yani normal kalınsa oda düşünülebilir .
 
Valla hocam cidden kutu açılmamışsa güzel fiyat karta gayet güzel bi kart bildiğim kadarıyla ama ince modelse biraz ısınır sff modellerdense yani normal kalınsa oda düşünülebilir .
Yada 5070 i kendi adıma alıp soğutması iyi olan model mi alsak hocam sorun yaşamamak için
 
Yada 5070 i kendi adıma alıp soğutması iyi olan model mi alsak hocam sorun yaşamamak için
Hocam sizin içinizi ben çok iyi anlıyorum aklınızda kalıcak gep şöyle bi tavsiye veriyimmi colorful markasının 56 bin tl ye 5070 ti ı çokta güzel soğutması var kalitelide bir marka birazdaha para biriktirip onu almaya ne dersiniz
 
Hocam sizin içinizi ben çok iyi anlıyorum aklınızda kalıcak gep şöyle bi tavsiye veriyimmi colorful markasının 56 bin tl ye 5070 ti ı çokta güzel soğutması var kalitelide bir marka birazdaha para biriktirip onu almaya ne dersiniz
O kadar çıkamam hocam ya 5070 bile bana fazlasıyla yeter zula Csgo ets2 oynuyorum aaa oyunlar oynamıyorum o yüzden ti biraz ekstra olur bana 15 daha koymam imkansız üstüne 5060ti kötü Bi model vardı cw ve sıcak çalışan Bi model onu sattım üstüne 13 koydum ona rağmen 40 bine geldi nakitim
 
O kadar çıkamam hocam ya 5070 bile bana fazlasıyla yeter zula Csgo ets2 oynuyorum aaa oyunlar oynamıyorum o yüzden ti biraz ekstra olur bana 15 daha koymam imkansız üstüne 5060ti kötü Bi model vardı cw ve sıcak çalışan Bi model onu sattım üstüne 13 koydum ona rağmen 40 bine geldi nakitim
Hocam sistem siyahmı peki
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,138
Mesajlar
11,084,607
Üyeler
198,242
Son üye
grındd
Geri
Top