Merhabalar ufak bi sorunum var undertale oynadıktan sonra ben hiç bi oyun oynayamaz hiç bi kitap okuyamaz hale geldim çoğu deneyim artık sıkıcı geliyo aradan 6-7 yıl geçmesine rağmen hala daha undertale keyfini hiç bi oyundan alamadım bu kalitede bi oyun önerir misiniz? bilinen az bilinen fark etmez karakterlerine ve evrenine bağlanabildiğim bi oyun istiyorum en yan karakteri bile merak ettirtebilcek bi seri hiç mi yok böyle bir oyun