Fatura İstedigim Butun Yemek Siparisleri İade Oluyor

The_efec

80+ Bronze
Katılım
21 Eylül 2022
Mesajlar
600
Reaksiyon skoru
137
Stajdayım yemek için yemek sepeti veya trendyol kullanıyorum şuana kadar toplasan 5 siparişim vardir 3 ünde fatura aldım sonradan talep acinca sorun olmadı ama son 2 siparişim için fatura talep ediyorum 2 3 gün sonra para iadeniz gerçekleşecek diye bildirim geliyor iyi hoş param geri geliyorda bu sürekli böylemi olucak notlara bile muhasebede geçicek bir fiş veya fatura gönderin diyorum göndermiyorlar ban falan atmasınlar uygulamalardan
 
Yemeksepetinde siparişlerim kısmında siparişe tıklayınca faturayı indir çıkıyor belki işine yarar. Afiyet olsun reis. Menüde ne vardı bugün?
 
Yemeksepetinde siparişlerim kısmında siparişe tıklayınca faturayı indir çıkıyor belki işine yarar. Afiyet olsun reis. Menüde ne vardı bugün?
Teşekkürler Daha bu gün bişi söylemedim pazartesi dürümleden almıştım kupon ile 500 tl lik 2 durum 200 tl ye gelmişti bedavaya fiyatına geliyor diyordum direk bedava oldu 😀. Yemek sepetinden dün papoyes söyledim ondada kupon, vardı 500 tl lik menüyü 200 e getirdim üstüne tavuk falan ekler ile 260 tl ye kapattım 7-10 gün içinde fatura iletilir yazdığından hala bekliyorum fatura butonuna tıklayınca kurye faturası geliyor sadece cumaya kadar gelmezse desteğe yazıcam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Anlamadığım şey şu bunlar işletme yani, herhangi bir şeyin satışında fatura kesmeleri gerekmiyor mu?
 
Teşekkürler Daha bu gün bişi söylemedim pazartesi dürümleden almıştım kupon ile 500 tl lik 2 durum 200 tl ye gelmişti bedavaya fiyatına geliyor diyordum direk bedava oldu 😀. Yemek sepetinden dün papoyes söyledim ondada kupon, vardı 500 tl lik menüyü 200 e getirdim üstüne tavuk falan ekler ile 260 tl ye kapattım 7-10 gün içinde fatura iletilir yazdığından hala bekliyorum fatura butonuna tıklayınca kurye faturası geliyor sadece cumaya kadar gelmezse desteğe yazıcam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Anlamadığım şey şu bunlar işletme yani, herhangi bir şeyin satışında fatura kesmeleri gerekmiyor mu?
Gerekiyor işte de ben de baktım harbiden sadece kurye faturası gözüküyor ne alaka ben de anlamadım.
 
Gerekiyor işte de ben de baktım harbiden sadece kurye faturası gözüküyor ne alaka ben de anlamadım.
restoranlar nakit fiş kesip gönderiyor genelde. popeyes paketlerini ise genelde yemeksepeti kuryeleri getirmez. kendilerinin fiyuu diye bir sirketi var onlar getiriyor. popayes sms ile fatura iletiyor bildiğim kadarı ile.

restoran nakit fişlerini ise poşetin üstüne falan koyuyorlar, nemleniyor, ıslanıyor, parçalanıyor çoğu zaman. bundan dolayı banlanmamız lazım bence. bir şey olmaz, fatura talep etmek sizin hakkınız.
 
restoranlar nakit fiş kesip gönderiyor genelde. popeyes paketlerini ise genelde yemeksepeti kuryeleri getirmez. kendilerinin fiyuu diye bir sirketi var onlar getiriyor. popeyes sms ile fatura iletiyor bildiğim kadarı ile.
İşte sorunda orda göndermiyorlar fişi anlamıyorum notumu okumuyorlar napiyorlarsa bilgi fişi adlı bi fiş gönderiyorlar ama altında muhasebede geçersizdir yazıyor kullanilamiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yemek sepetinden ilk kez verdim bekliyorum onu ama trendyolda sürekli ugrastiriyorlar
 
İşte sorunda orda göndermiyorlar fişi anlamıyorum notumu okumuyorlar napiyorlarsa bilgi fişi adlı bi fiş gönderiyorlar ama altında muhasebede geçersizdir yazıyor kullanilamiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yemek sepetinden ilk kez verdim bekliyorum onu ama trendyolda sürekli ugrastiriyorlar
hocam fiş kesmeyen çok fazla işletme de var. vergiden falan nasıl kaçıyorlar bilmiyorum online bir satış platformunda ama kaçıyorlar bir şekilde. bazıları da nakit fiş kesip gönderiyor az önce dediğim gibi. haa onlarda çoğu zaman ödediğiniz tutardan az oluyor 😀. yapacak bir şey yok. devlet her şeyden o kadar fazla vergi alıyor ki insanlar bu şekilde önlemler almak durumunda kalıyor kendilerince. vergi düzenimiz biraz insaflı olsa bu şekilde olmaz bu işler ama yapacak bir şey yok.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İşte sorunda orda göndermiyorlar fişi anlamıyorum notumu okumuyorlar napiyorlarsa bilgi fişi adlı bi fiş gönderiyorlar ama altında muhasebede geçersizdir yazıyor kullanilamiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yemek sepetinden ilk kez verdim bekliyorum onu ama trendyolda sürekli ugrastiriyorlar
yemeksepetinin adisyon fişi oluyor o bilgi fişi. muhasebe anlamında bir işe yaramaz. sadece siparişiniz içeriği ile alakalı bir bilgi kağıdı.

bu durumda yapabiliceğiniz tek şey fatura veya fiş gönderen işletmelerden yemek yemeye çalışacaksınız. her işletme bu durumla alakalı yemeksepetinden bağımsız maalesef. yemeksepeti sadece bir ortam sağlayıcı. işletmelere sadece sizin fatura talebinizi iletebilirler, gerisi işletmeye kalmış.
 
Son düzenleme:
hocam fiş kesmeyen çok fazla işletme de var. vergiden falan nasıl kaçıyorlar bilmiyorum online bir satış platformunda ama kaçıyorlar bir şekilde. bazıları da nakit fiş kesip gönderiyor az önce dediğim gibi. haa onlarda çoğu zaman ödediğiniz tutardan az oluyor 😀. yapacak bir şey yok. devlet her şeyden o kadar fazla vergi alıyor ki insanlar bu şekilde önlemler almak durumunda kalıyor kendilerince. vergi düzenimiz biraz insaflı olsa bu şekilde olmaz bu işler ama yapacak bir şey yok.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


yemeksepetinin adisyon fişi oluyor o bilgi fişi. muhasebe anlamında bir işe yaramaz. sadece siparişiniz içeriği ile alakalı bir bilgi kağıdı.

bu durumda yapabiliceğiniz tek şey fatura veya fiş gönderen işletmelerden yemek yemeye çalışacaksınız. her işletme bu durumla alakalı yemeksepetinden bağımsız maalesef. yemeksepeti sadece bir ortam sağlayıcı. işletmelere sadece sizin fatura talebinizi iletebilirler, gerisi işletmeye kalmış.
Yemek sepeti ile ilgili bi sorunum yok 7-10 gün içinde iletilecek diyor sorunum trendyolda fiş istiyorum 2 3 gün sonra iade geliyor yemeği yiyorum parası geliyor sürekli ben 10 gün daha burdayım en son polislik olucam bedava yemekten 😀
 
İşte sorunda orda göndermiyorlar fişi anlamıyorum notumu okumuyorlar napiyorlarsa bilgi fişi adlı bi fiş gönderiyorlar ama altında muhasebede geçersizdir yazıyor kullanilamiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yemek sepetinden ilk kez verdim bekliyorum onu ama trendyolda sürekli ugrastiriyorlar
Kanka kurumsal yerlerden ye onlar genelde fişi poşete kaşeleyip gönderiyor adisyon yerine. Veya bi kaç sefer deneme yap adisyon değil fişi yollayandan al.
 
Evet az önce dürümle söyledim ama bu sefer başka bir konumdaki şubeden yine bilgi fişi gönderdiler nota paketin içine muhasebe için geçerli olucak bir fiş/fatura köyün lutfen yazmıştım kurye geldi fiş içinde dedi bi an heveslendim bi açtım bilgi fişi yine talep oluşturdum 2 gün sonra fişi göndermezler para iadesi gelir artık 🙃
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Büyük ihtimalle iade olucak altı üstü bir kağıt parçasının e faturasını yada resmini göndereceksiniz
 

Ekler

  • 1000024451.webp
    1000024451.webp
    75.7 KB · Hit: 16
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,856
Mesajlar
11,081,927
Üyeler
198,205
Son üye
selimwnchster
Geri
Top