The_efec
80+ Bronze
- Katılım
- 21 Eylül 2022
- Mesajlar
- 600
- Reaksiyon skoru
- 137
Stajdayım yemek için yemek sepeti veya trendyol kullanıyorum şuana kadar toplasan 5 siparişim vardir 3 ünde fatura aldım sonradan talep acinca sorun olmadı ama son 2 siparişim için fatura talep ediyorum 2 3 gün sonra para iadeniz gerçekleşecek diye bildirim geliyor iyi hoş param geri geliyorda bu sürekli böylemi olucak notlara bile muhasebede geçicek bir fiş veya fatura gönderin diyorum göndermiyorlar ban falan atmasınlar uygulamalardan