Liphlm
80+
- Katılım
- 2 Eylül 2025
- Mesajlar
- 73
- Reaksiyon skoru
- 21
eyw kral bakıyorum birde neden alınmayacağını söyleyebilir misin pek bilgim yoktaAlınmaz, linkini bıraktığım monitörü alabilirsin.
![]()
PTTAVM: AOC 24G11ZE 23.8 0.3 ms Full HD IPS 240 Hz Oyuncu Monitörü
AOC 24G11ZE 23.8 0.3 ms Full HD IPS 240 Hz Oyuncu Monitörü yorumlarını inceleyin, Pttavm'de güvenli olarak, en iyi fiyatla ve özel indirimli fiyatla güvenle satın alınwww.pttavm.com
En bariz sebeple iki monitör arasındaki fiyat farkına bakarsan niye alınmayacağını anlarsın hocam.eyw kral bakıyorum birde neden alınmayacağını söyleyebilir misin pek bilgim yokta
bu modelde ışık sızma sıkıntısı vareyw kral bakıyorum birde neden alınmayacağını söyleyebilir misin pek bilgim yokta
10k bandında başka önerebileceğin monitör varmı kral ?
eyw kral bakıyorum![]()
PTTAVM: AOC Q27G42ZE 27 0.3 ms 2K IPS 260 Hz Oyuncu Monitörü
AOC Q27G42ZE 27 0.3 ms 2K IPS 260 Hz Oyuncu Monitörü yorumlarını inceleyin, Pttavm'de güvenli olarak, en iyi fiyatla ve özel indirimli fiyatla güvenle satın alınwww.pttavm.com
Ben şahsen 1080p ile 2K arasında pek fark göremiyorum ben olsam 1080p alırdım özellikler aynı çünkü. Genel olarak herkes fark var diyor ama dediğim gibi benim düşüncem böyledir.eyw kral bakıyorum
23.8 inç i geçen itopya 4800 e satıyordu oyun için alıcaksan 27 inç bak bence ve bu monitörü şuan kullanıyorum monitör ayarları olsun malzeme kalitesi olsun iyi kötü değil
Ben şahsen 1080p ile 2K arasında pek fark göremiyorum ben olsam 1080p alırdım özellikler aynı çünkü. Genel olarak herkes fark var diyor ama dediğim gibi benim düşüncem böyledir.
Teşekkürler AOC Q27G42XNE 27 satın aldım cumartesi günü teslim alacağım23.8 inç i geçen itopya 4800 e satıyordu oyun için alıcaksan 27 inç bak bence ve bu monitörü şuan kullanıyorum monitör ayarları olsun malzeme kalitesi olsun iyi kötü değil
Hayırlı olsun hocamda va panel sanırım o ips olsa güzel olurduTeşekkürler AOC Q27G42XNE 27 satın aldım cumartesi günü teslim alacağım
Önerilen Aoc monitör VA değil, İps paneldir.Hayırlı olsun hocamda va panel sanırım o ips olsa güzel olurdu
Hayırlı olsun hocam, bende diğer 1080P olanını almayı düşünüyorum. Ürün gelince ghosting ve ölü piksel testleri vs. yapmayı unutmayın.Teşekkürler AOC Q27G42XNE 27 satın aldım cumartesi günü teslim alacağım