ahmetmelihalemdar
80+ Gold
- Katılım
- 20 Nisan 2024
- Mesajlar
- 5,206
- Reaksiyon skoru
- 2,133
Kötü değil çok kötü. Rakip çünkü bizim seviyemizde değildi. Adamlar iyi hazırlanmışlar. Duvar gibi defans yaptılar.
Başlangıç kadrosuna lafım yok. Devre arasında etkisiz kalan Barış ı almanı anlarım.
Ama özellikle Kerem ne iş yaptı bugun? Avustralya defansı içinde boğuldu kaldı.
Kenarda kuvvetli Deniz Gül var iken, teknik, kıvrak Can Uzun var iken , 2-0 gerideyken bile sen hala Mert ile Salih i niye oyuna alırsın?
2-0 zaten. 3 ü yemeyelim diye mi?
Her zaman rakibi küçümseyerek hazirlanirsan kaybedersin.
Başlangıç kadrosuna lafım yok. Devre arasında etkisiz kalan Barış ı almanı anlarım.
Ama özellikle Kerem ne iş yaptı bugun? Avustralya defansı içinde boğuldu kaldı.
Kenarda kuvvetli Deniz Gül var iken, teknik, kıvrak Can Uzun var iken , 2-0 gerideyken bile sen hala Mert ile Salih i niye oyuna alırsın?
2-0 zaten. 3 ü yemeyelim diye mi?
Her zaman rakibi küçümseyerek hazirlanirsan kaybedersin.