Dünya Kupası'na Kötü Başladık !

Katılım
20 Nisan 2024
Mesajlar
5,208
Reaksiyon skoru
2,133
Kötü değil çok kötü. Rakip çünkü bizim seviyemizde değildi. Adamlar iyi hazırlanmışlar. Duvar gibi defans yaptılar.
Başlangıç kadrosuna lafım yok. Devre arasında etkisiz kalan Barış ı almanı anlarım.
Ama özellikle Kerem ne iş yaptı bugun? Avustralya defansı içinde boğuldu kaldı.
Kenarda kuvvetli Deniz Gül var iken, teknik, kıvrak Can Uzun var iken , 2-0 gerideyken bile sen hala Mert ile Salih i niye oyuna alırsın?
2-0 zaten. 3 ü yemeyelim diye mi?
Her zaman rakibi küçümseyerek hazirlanirsan kaybedersin.
 
27. Dakika gol yiyince adamlar savunmayi daha oturakli yapmaya basladilar biz ise bu savunmaya karsi hizli cikip dengesiz savunma yakalamak yerine etrafimizda donunce adamlar savunmayi her hucumumuzda oturttu sonra biz ceza sahasi cevresinde etkisiz bos pas veya orta actik. Oeta actigimiz adam kerem. Sahada en son hava topu atacagin kisi. Kenan girince biraz daha calimlar ile savunmalarini dengesizlestirdik ama hala topu atacagimiz net satrafor yok. Macin sonuna dogru merih ilerideydi ona orta aciyorduk. Rakip hizli cikmaya calisinca ferdi ile durduruyorduk. Ferdiye helal olsun hucumda savunmada her yerde kostu. Dikkatimi ceken nokta su bizim takim sanki birbirleriyle yeni tanismis gibi rakip ise sanki surekli oynamis gibiydi.
 
27. Dakika gol yiyince adamlar savunmayi daha oturakli yapmaya basladilar biz ise bu savunmaya karsi hizli cikip dengesiz savunma yakalamak yerine etrafimizda donunce adamlar savunmayi her hucumumuzda oturttu sonra biz ceza sahasi cevresinde etkisiz bos pas veya orta actik. Oeta actigimiz adam kerem. Sahada en son hava topu atacagin kisi. Kenan girince biraz daha calimlar ile savunmalarini dengesizlestirdik ama hala topu atacagimiz net satrafor yok. Macin sonuna dogru merih ilerideydi ona orta aciyorduk. Rakip hizli cikmaya calisinca ferdi ile durduruyorduk. Ferdiye helal olsun hucumda savunmada her yerde kostu. Dikkatimi ceken nokta su bizim takim sanki birbirleriyle yeni tanismis gibi rakip ise sanki surekli oynamis gibiydi.
Sonuç ve oyundan bağımsız ;
Yunus oyuna girdikten hemen sonra İsmail Yüksek topu Yunus a değil de sol tarafa atınca, niye bana atmıyorsun gibi bişeyler söyledi. İsmail Yunus a parmağıyla Sus hareketi yaptı. İnanılmaz rahatsız etti. Dikkatli izleyenlerin dikkatini çekmiştir
 
Sonuç ve oyundan bağımsız ;
Yunus oyuna girdikten hemen sonra İsmail Yüksek topu Yunus a değil de sol tarafa atınca, niye bana atmıyorsun gibi bişeyler söyledi. İsmail Yunus a parmağıyla Sus hareketi yaptı. İnanılmaz rahatsız etti. Dikkatli izleyenlerin dikkatini çekmiştir
Orlun baris anlasamadi arda orkun anlasamadi cok (takimcilik yapmiyorum yanlis anlasilmasin) bu tarz olaylardan dolayi zaten sanki yeni tanismislar gibi dedim.
 
Adamların atağı birden hiç anlaşılmıyor resmen ardanın kaleye denemesiyle dakikası dakikasına geri cevap geldi resmen ayrıca savunmalarıda çok çok iyi ne yaparsan yap top geçiremiyorsun maçtaki tek iyi yönümüz abdülkerimin şutuydu o gol olsa belkide biz 2 0dık abdülkerimde daha ilk maçtan türkiye starı olmuştu ama tabi bizimde böyle adamların yanında ne işimiz var dünya kupasında
 
Kötü değil çok kötü. Rakip çünkü bizim seviyemizde değildi. Adamlar iyi hazırlanmışlar. Duvar gibi defans yaptılar.
Başlangıç kadrosuna lafım yok. Devre arasında etkisiz kalan Barış ı almanı anlarım.
Ama özellikle Kerem ne iş yaptı bugun? Avustralya defansı içinde boğuldu kaldı.
Kenarda kuvvetli Deniz Gül var iken, teknik, kıvrak Can Uzun var iken , 2-0 gerideyken bile sen hala Mert ile Salih i niye oyuna alırsın?
2-0 zaten. 3 ü yemeyelim diye mi?
Her zaman rakibi küçümseyerek hazirlanirsan kaybedersin.
İlk yarısını izledim sonra devam edemedim, rezaletti. Tabi buranın saati ile sabah 7 de maç oynamaya alışık değiliz onun da etkisi vardır bence.

Türkiye’nin büyük bölümü de sabah 7 de kalktı bu maç için, sonrakine aynı heves olur mu emin değilim. Umarım sonraki maç iyi geçer de umut olur.
 
İlk yarısını izledim sonra devam edemedim, rezaletti. Tabi buranın saati ile sabah 7 de maç oynamaya alışık değiliz onun da etkisi vardır bence.

Türkiye’nin büyük bölümü de sabah 7 de kalktı bu maç için, sonrakine aynı heves olur mu emin değilim. Umarım sonraki maç iyi geçer de umut olur.
48 takımın katıldığı ve 32 takımın gruplardan çıkabildiği bir turnuvada(24 takım + 8 en iyi ücüncü ),eğer 32 ye giremezsek zaten Montella ya bırak kovmayı, ülke sınırlarına sokmamak lazım. Bu kadar irrite oldum, oyuncu tercihleri yüzünden
 
Gerçekten sabahın köründe kalktık bi heves ama rezalet bi oyun izledik maalesef..
Keremi 11'de başlatmasına yine bişey demem diyelim ki denedin ama 30 dk veya devre arası kesinlikle değişmesi gerekirdi, hem yerden gelen topları öldürdü hem zaten hava toplarına çıkamadı (tabi bunda keremlik bişey yok)
Defansa gelince bizim defans hattını beğenemiyorum asla, hem birbirleriyle çok uyumsuzlar hem de formları düşük kalıyor ferdi hariç e bu turnuva da formsuzluk kaldırmaz..
Orta sahamız kaliteli oyunculardan oluşmasına rağmen bugün pek de etkili değillerdi..
Kenan ve Hakan bide biraz Yunus'u beğendim onun dışında sahada göze çarpan pek bi oyuncumuz yoktu bana kalırsa..
Bu maçtan sonra paraguayı yensek bile abd maçı hele bu oyunla çok zor, önümüze bakacağız yapacak bişey yok.
Ayrıca bugün sahada pahalı olan takımın değil sistematik oynayanın kazandığını bir kez daha görmüş olduk..
 
YKS öğrencisiyim. Normalde sabah kalkıp genel denemeye gitmem lazımdı dershanede(evet sınav 7 de) ancak ben sırf milli maç için gitmedim.Pek tabii ders de çalışmadım.Ancak tahminimce ben 1 günde milli takım için bu kadar şey yaparak montellanın son 1 haftada yaptıklarından çok çok daha fazla şey yaptım.Ya sen HBF analiz izlesen kerem koymassın 1 hafta çalışıp ilerde kerem sağ açıkta Arda ne ya Arda ne zaman sağ açık oynamış acaba?Ben bu kadar ödün verip sabahın 7sinde rezil futbollu Abdülkerim ve Zeki veyahut MONTELLA İZLEMEK İSTEMİYORUM!
 
Maçı izlemedim ama geçmişten gelen futbol kültürümün vermiş olduğu birikimle, böyle bir fırsatın 100 yılda bir geleceğini söyleyebilirim. Dünya Kupası'nda bir ilk olarak 48 tane takım var. Bu 48 takımdan 3'ü (Almanya, Fransa, İspanya) 5 yıldızlı, geriye kalan 45 takım 1-3 yıldız arası. Bir zamanlar yedek kulübesini kadar ezbere saydığımız Güney Amerika'nın Yenilmez'i Brezilya bile kaybolup gitmiş. İskoçya kupayı alsa şaşırmam, öyle bir turnuva ve sen gidip Avustralya'ya yeniliyorsun.
 
Unuttum eklemeyi şunu da ekleyeyim, işin trajikomik yanı ise maç sonu açıklamaları.Alta bırakıyorum okursunuz daha sonra yorumumu yapayım:
"Maç taktiksel olarak beklentimiz dışında geçmedi. Geride yerleşerek beklediklerini biliyorduk. Kontratakları da kullandılar. İki gol yedik, çok üzgünüz"
-Vincenzo Montella
Ya beklentimiz,taktiğimiz buysa biz Paraguayı yenemeyiz söyleyeyim.Ya sen sağ açık Arda koymuşsun 3 1.90 arasına kısa kerem koymuşsun hâlâ taktiğimiz işledi yapamadık diyorsan bir şeyler değişmeli hoca
 
Anlamadigim Türkiyede bi tane saf santrafor oynayacak adam yok mu? En kotu pozisyon bilgisi refleksleri vs ise yarar neden hala keremi santrafor oynatip hem oyuncuyu hem de takimi kotu halde birakiyoruz.
 
Geri
Top