Yenilenmiş Telefon Alınır mı? ve Nereden Alınmalı

Katılım
12 Mayıs 2023
Mesajlar
391
Reaksiyon skoru
134
Bütçe
12000
Arkadaşlar merhaba mezun bi öğrenciyim sınava gircem geçen sene babam iphone 13 alınca onun telefon bana kaldı iphone6 kullanıyorum şuan onu belirtmek istiyorum.
Android İos çoğu tlefona hakimim telefon yadırgamam ama iphonenin yazılımı kullanımı bi tık daha rahat benim için
Poco x6pro x7pro gibi telefonların 2. eli 12 13k ile 16 17k arasında değişiyor yurt dışı
Şimdi hem taksitle alabilceğim hemde satarken kafamın rahat olmasını istediğim için iphone11 düşünüyorum alınmaz dicekler için şöyle dim 1 sene kullanır satar veya liseye geçen kardeşime verir daha iyi bi model alırım.
Şimdi asıl sorum şu resimdeki iphone11 Easycep / Sahibinden yepy / teknosadan da uygun ve 12 taksit var peşin fiyatına bu siteden alınır mı? diğer sitelerde mükkemmel durumdakiler 14 15k arasında

Bunu alırsam 14 içinde cayma hakkım da var ama gene size danışayım dedim alırsam dediğim gibi taksitle alıcam telefonun 11 olmasından yana çok sıkıntı olmaz ama yenilenmiş telefonda bu sitede sıkıntı yaşarmıyım size bi danışmak istedim
Alırsam Siyah - Beyaz ikisinden birini alırım


Al derseniz yarım sipariş vericem bakın duruma artık güzel bi karar verelim :D
 

Ekler

  • 1781465411297.webp
    1781465411297.webp
    145.3 KB · Hit: 25
Arkadaşlar merhaba mezun bi öğrenciyim sınava gircem geçen sene babam iphone 13 alınca onun telefon bana kaldı iphone6 kullanıyorum şuan onu belirtmek istiyorum.
Android İos çoğu tlefona hakimim telefon yadırgamam ama iphonenin yazılımı kullanımı bi tık daha rahat benim için
Poco x6pro x7pro gibi telefonların 2. eli 12 13k ile 16 17k arasında değişiyor yurt dışı
Şimdi hem taksitle alabilceğim hemde satarken kafamın rahat olmasını istediğim için iphone11 düşünüyorum alınmaz dicekler için şöyle dim 1 sene kullanır satar veya liseye geçen kardeşime verir daha iyi bi model alırım.
Şimdi asıl sorum şu resimdeki iphone11 Easycep / Sahibinden yepy / teknosadan da uygun ve 12 taksit var peşin fiyatına bu siteden alınır mı? diğer sitelerde mükkemmel durumdakiler 14 15k arasında

Bunu alırsam 14 içinde cayma hakkım da var ama gene size danışayım dedim alırsam dediğim gibi taksitle alıcam telefonun 11 olmasından yana çok sıkıntı olmaz ama yenilenmiş telefonda bu sitede sıkıntı yaşarmıyım size bi danışmak istedim
Alırsam Siyah - Beyaz ikisinden birini alırım


Al derseniz yarım sipariş vericem bakın duruma artık güzel bi karar verelim :D
Kısa ve tek cevap alınmaz. Yd da tavsiye etmem. Kayıttır şudur budur birdee dolandırıcılığı çok. Yenilenmişlerle ilgili her yerde şikayet var. Tek avantajı 12 taksit ama o da değmez.

Bu bütçede iphone tavsiye etmem hocam. 11 dediğiniz telefonun üstünden 7 sene geçmiş.
 
Aktif kullandığım telefon s24+ 3 ay önce yenilenmiş olarak aldım, aynı şekilde arkadaşım da aynı model telefonu aldı ikimiz de gayet memnunuz. Sizin bütçe durumunuza göre alınabilir diye düşünüyorum bütçe varsa sıfır en mantıklısı tabii ki
 
Aktif kullandığım telefon s24+ 3 ay önce yenilenmiş olarak aldım, aynı şekilde arkadaşım da aynı model telefonu aldı ikimiz de gayet memnunuz. Sizin bütçe durumunuza göre alınabilir diye düşünüyorum bütçe varsa sıfır en mantıklısı tabii ki
Kısa ve tek cevap alınmaz. Yd da tavsiye etmem. Kayıttır şudur budur birdee dolandırıcılığı çok. Yenilenmişlerle ilgili her yerde şikayet var. Tek avantajı 12 taksit ama o da değmez.

Bu bütçede iphone tavsiye etmem hocam. 11 dediğiniz telefonun üstünden 7 sene geçmiş.

14 gün cayma hakkı var dener alırım.
Hem beniö sadece whatsapp ve dükkanda konuma bakmak için google maps için lazım çok extrem bişey aramıyorum 1 sene işimi görse yeter telefonla çok işim yok konum açsa wp açsa yeter
 
Arkadaşlar merhaba mezun bi öğrenciyim sınava gircem geçen sene babam iphone 13 alınca onun telefon bana kaldı iphone6 kullanıyorum şuan onu belirtmek istiyorum.
Android İos çoğu tlefona hakimim telefon yadırgamam ama iphonenin yazılımı kullanımı bi tık daha rahat benim için
Poco x6pro x7pro gibi telefonların 2. eli 12 13k ile 16 17k arasında değişiyor yurt dışı
Şimdi hem taksitle alabilceğim hemde satarken kafamın rahat olmasını istediğim için iphone11 düşünüyorum alınmaz dicekler için şöyle dim 1 sene kullanır satar veya liseye geçen kardeşime verir daha iyi bi model alırım.
Şimdi asıl sorum şu resimdeki iphone11 Easycep / Sahibinden yepy / teknosadan da uygun ve 12 taksit var peşin fiyatına bu siteden alınır mı? diğer sitelerde mükkemmel durumdakiler 14 15k arasında

Bunu alırsam 14 içinde cayma hakkım da var ama gene size danışayım dedim alırsam dediğim gibi taksitle alıcam telefonun 11 olmasından yana çok sıkıntı olmaz ama yenilenmiş telefonda bu sitede sıkıntı yaşarmıyım size bi danışmak istedim
Alırsam Siyah - Beyaz ikisinden birini alırım


Al derseniz yarım sipariş vericem bakın duruma artık güzel bi karar verelim :D
Alınmaz
 
14 gün cayma hakkı var dener alırım.
Hem beniö sadece whatsapp ve dükkanda konuma bakmak için google maps için lazım çok extrem bişey aramıyorum 1 sene işimi görse yeter telefonla çok işim yok konum açsa wp açsa yeter
1 sene görmeyebilir hocam işte. Bazen yenilenmiş oluyor ama işçiliği malzemeleri çok kötü oluyor birkaç ay içinde batarya şişmesi şudur budur mağdur olan çok kişi var.

Ha belki sorunsuz bir telefon gelicek ama bence bu kumarı oynamaya gerek yok. Şans meselesi. Onun yerine güzel 2. el getirmek daha iyi olur. İmkan varsada 0 olsun kesinlikle.
 
trendyol üzerinden hb bilişim tarafından iphone 11 satın almıştım b kalite olmasına rağmen çiziksizdi, ekran ve pil orijinal ile değişmişti, pil sağlığı %100 dü. Tanıdık ustaya gösterdiğimde temiz olduğunu söylemişti birkaç ay kullandım sıkıntısını görmedim. Değişimi kampanyası ile farklı telefona geçince uzun bir deneyimim olmadı maalesef.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Onu Samsung a15 falanda yapıyor
Wp de bile kasıyor, en azından benim denediğim
 
1 sene görmeyebilir hocam işte. Bazen yenilenmiş oluyor ama işçiliği malzemeleri çok kötü oluyor birkaç ay içinde batarya şişmesi şudur budur mağdur olan çok kişi var.

Ha belki sorunsuz bir telefon gelicek ama bence bu kumarı oynamaya gerek yok. Şans meselesi. Onun yerine güzel 2. el getirmek daha iyi olur. İmkan varsada 0 olsun kesinlikle.
Şanssız olanlar çok ben önermiyorum yenilenmiş telefon 1 günde naneyi yiyebilir içinde ne olduğu belli değil
 
trendyol üzerinden hb bilişim tarafından iphone 11 satın almıştım b kalite olmasına rağmen çiziksizdi, ekran ve pil orijinal ile değişmişti, pil sağlığı %100 dü. Tanıdık ustaya gösterdiğimde temiz olduğunu söylemişti birkaç ay kullandım sıkıntısını görmedim. Değişimi kampanyası ile farklı telefona geçince uzun bir deneyimim olmadı maalesef.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Wp de bile kasıyor, en azından benim denediğim
Ben bundan birkaç sene önce j2 yi 1 yada 2 yıl kullandım sonra ağır bir şey ekranın yavaş yavaş kararmasına sebep olduğu ve mavi mavi oldu ve telefon gg
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kesinlikle bende önermiyorum. Şanslı olanlar sayıyla aksine. Onlarda nadir baya.
Bana yenilenmiş telefon geldiydi düğün vardı Ogün yanımda götürdüydüm cepte terlemiş eve bir geldim telefon naneyi yemiş
 
Ben bundan birkaç sene önce j2 yi 1 yada 2 yıl kullandım sonra ağır bir şey ekranın yavaş yavaş kararmasına sebep olduğu ve mavi mavi oldu ve telefon gg
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bana yenilenmiş telefon geldiydi düğün vardı Ogün yanımda götürdüydüm cepte terlemiş eve bir geldim telefon naneyi yemiş
Güneşin altında bile durması yeterdi bir süre gene iyi dayanmış :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,342
Mesajlar
11,064,743
Üyeler
197,868
Son üye
ardajosner
Geri
Top